Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jet Stream

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jet Stream



    Artikelnummer: S301
    Artikelnaam: Jet Stream
    Aantal Schoten: 36 Schots
    Kruitinhoud: 500 gram
    Effectomschrijving: Stuk voor stuk worden er diepe huilers de lucht in geschoten welke eindigen met rode falling leaves.
    Tijdsduur: 40 seconden
    Afmetingen: 180 x 180 x 230mm
    Verpakkingseenheid: 4/1
    Richtprijs: €49,50
    O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl
    Film:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.
    Laatst aangepast door moontan; 23 September 2009, 17:42.

    #2
    Ik heb nu meerdere malen de video kunnen zien.
    Ik ben tot de conclusie gekomen dat deze cake een waardevolle opvolger is van de Sky Screamers.
    Met dien verstande dat de huilers net zo schel zijn.
    Verschil ten opzichte van de Sky screamers zijn het minder aantal schoten.
    Daarnaast zijn er bij de Jet Stream rode blinkers boven de huilers te zien.
    Ik heb begrepen dat de advies prijs 40 euro zou gaan bedragen.
    Net als de Sky screamers is de Jet Stream een topper, een absolute aanrader.

    Comment


      #3
      dus rode blinkers ipv falling leaves? ben echt benieuwd naar dit product, enig idee waneer wij hier het filmpje van kunnen gaan zien?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
        dus rode blinkers ipv falling leaves? ben echt benieuwd naar dit product, enig idee waneer wij hier het filmpje van kunnen gaan zien?
        Dikke rode, hangende, vallende blinkers, ok noem het dan rode falling leaves.
        Filmpje komt hopelijk snel online van Beko
        Laatst aangepast door Mattenfreak; 26 June 2008, 23:49.

        Comment


          #5
          De Jet Stream lijkt op de Jet Propulsion van Shogun

          36 shots of EXTREME altitude loud scream whistles ending with super long hanging red stars. Unusual and it really looks like it enters the stratosphere.

          Video

          Comment


            #6
            schiet de jet stream , net als de sky screamers en Jet Propulsion ook in salvo's , of niet ??? .
            www.thundershow.nl

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
              De Jet Stream lijkt op de Jet Propulsion van Shogun

              36 shots of EXTREME altitude loud scream whistles ending with super long hanging red stars. Unusual and it really looks like it enters the stratosphere.

              Video
              http://www.shogun.com.hk/quicktime/lbm57.mov
              Weer een mooie nieuwe cake van Beko.
              Deze zal er mits die hetzelfde is als in het filmpje zeker in de collectie komen.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                De Jet Stream lijkt op de Jet Propulsion van Shogun

                36 shots of EXTREME altitude loud scream whistles ending with super long hanging red stars. Unusual and it really looks like it enters the stratosphere.

                Video
                http://www.shogun.com.hk/quicktime/lbm57.mov
                Mocht dit inderdaad overeenkomstig zijn, dan is dit zeker een aanwinst ja. Wat een apart ding zeg. Enige waar ik sceptisch over ben is de prijs. Voor zoiets unieks zal men wel diep in de buidel moeten tasten.

                Comment


                  #9
                  De prijs ging toch rond de 45 euro liggen ?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                    De prijs ging toch rond de 45 euro liggen ?
                    Goed dat je het zegt, ik heb over de opmerking die Fred maakte over de prijs heen gelezen. Bedankt hiervoor, ik heb je opmerking gebruikt om even verder te spitten.

                    Comment


                      #11
                      Is het filmpje ook beschikbaar zonder het vermaledijde quicktime? (dat vervelende programma ga ik nml niet voor 1 filmpje installeren)

                      Comment


                        #12
                        Bij mij crashte die bij het openen op de site. Je kunt ook gewoon doel opslaan als doen en dan met een ander programma openen.

                        Comment


                          #13
                          Grommm, een .mov met mp4 geluid, wmp speelt 'm helemaal niet, jetaudio alleen beeld....Bah, wat een rotbestandje. Ik wacht wel op de officiele film, beeld ziet er aardig uit, de paar rode vallende sterretjes lijken me maar mager. Hopen dat de fluiten het goedmaken.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                            De Jet Stream lijkt op de Jet Propulsion van Shogun

                            36 shots of EXTREME altitude loud scream whistles ending with super long hanging red stars. Unusual and it really looks like it enters the stratosphere.

                            Video
                            http://www.shogun.com.hk/quicktime/lbm57.mov
                            Laten we het hopen dat dit hem is, lijkt me een topper.

                            Denk het wel aangezien ze hem in dit filmpje ook Jet Stream noemen (bij 6:20min.):
                            http://link.brightcove.com/services/...tid=1200170829

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk bericht
                              Laten we het hopen dat dit hem is, lijkt me een topper.

                              Denk het wel aangezien ze hem in dit filmpje ook Jet Stream noemen (bij 6:20min.):
                              http://link.brightcove.com/services/...tid=1200170829
                              Goed speurderswerk Bert.!!!! Dank.
                              Het is inderdaad de Jet Stream op 6.20 minuut.
                              Het is dezelfde video als die ik van Beko heb meegekregen.

                              Comment

                              Working...
                              X