Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Volcano

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Inderdaad prachtige fonteinen! De vlam vooraf is erg helder en fel, vooral de blauwe vlam vond ik erg mooi. Effecten komen een meter of 2 hoog en zijn erg zuiver. Zeker niet laten staan!

    Comment


      #32
      Topfontein welke begint met mooi rood of blauw bengaals vuur gevolgd door een silver vulkaan van een meter of 2,5 hoog. Volgend jaar zeker weer.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        Deze fonteinen hadden we al eerder op de demo van Beko gezien.
        Ik had 4 setjes van 2 fonteinen gekocht, voor het geld hoef je het niet te laten.
        Maar wat een sensationeel mooie en leuke dingen voor die prijs zijn dit zeg.
        Prachtige bengaalse vlam gevolgd door een lange hoog spuitende vlam in zilver.
        Top product voor een topprijs. Daarom volgend jaar zeker weer!!

        Comment


          #34
          helemaal mee eens had ook een setje gekocht voor de kleine maar vond ze zelf helemaal te gek volgende keer komen er wel wat meer en zeker voor de prijs echt een goede fontein
          [url]http://www.youtube.com/user/raymond575?feature=mhum#p/a/u/0/LWRh831-jvE[/url]

          Comment


            #35


            Foto niet gebruiken zonder toestemming

            Comment


              #36
              ik vind het toch zo maf dat zo'n mini ding zo veel en lang een mooie fontijn uitsproeit!
              DarkSoul is soms een inspiratierover!

              Comment


                #37
                Gisteren werd dit pakketje van 2 vulkanen weer geschoten op de Demo.
                Ondanks de harde wind, was het effect inderdaad hoog te noemen en dat
                voor zo'n klein ding. Er komt meer uit dan een gemiddelde fontein met
                een groter formaat.

                Comment


                  #38
                  Hierbij mijn straatfilmpje van beide Titanium Volcano's tegelijk

                  Excuus voor de slechte focus op het begin

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    #39
                    Dit is een leuk product voor het begin van een showtje. Ik zal hem noteren.
                    Om de meter deze fonteintjes het bengaalse vuur neerzetten en dan de leuke fonteintjes. Erg goed product als ik afga op de filpmjes.


                    greetzz
                    Eer was was was, was was is!

                    Comment


                      #40
                      Hier ga ik er ook zeker 4 parketjes van kopen Wat een gave dingen zeg
                      Om leuk te beginnen om 12uur

                      Comment


                        #41
                        erg goeie fontijnen dit , met 'n leuk prijsje , dit jaar bij mij zeker in de collectie .
                        www.thundershow.nl

                        Comment


                          #42
                          Zitten deze eigenlijk ook (omgelabeld) in 't assortiment van Schuurmans?

                          Comment


                            #43
                            leuk ding, gratis gekregen maar zou hem zelf niet kopen
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            ffffffffff

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                              Zitten deze eigenlijk ook (omgelabeld) in 't assortiment van Schuurmans?
                              ik geloof het niet, ben ze nog nooit tegengekomen ?!
                              ffffffffff

                              Comment


                                #45
                                Besteld, eens zien of ze de verwachting aan kunnen!
                                DarkSoul is soms een inspiratierover!

                                Comment

                                Working...
                                X