Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Potential Destruction

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Potential Destruction

    Artikelnummer: SW202
    Artikelnaam: Potential Destruction
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 4 x 19 shots
    Effectomschrijving: Creëer uw eigen show met deze 4 maximaal gevulde 19 schots cakeboxen.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Potential Destruction.jpg
Vertoningen:1
Grootte:67,7 KB
ID:	1610575

    bron: http://www.schuurmans-vuurwerk.nl/shockwave.php
    Laatst aangepast door smeinkie; 23 July 2013, 12:06. Reden: bronvermelding

    #2
    Ben benieuwd naar de effekten van deze 19 sh potten. En uiteraard de¨prijs... Toch ook wel belangrijk.

    Comment


      #3
      Ik denk rond 80 of 90 euro :P haha ben wel benieuwd naar dit blokje

      Comment


        #4
        Maak dan een blok met 20 shots cakes, dit is gewoon ruimte verspilling.

        Comment


          #5
          Is dit niet gewoon een cake-assortiment die een beetje inspeelt op de cakeboxen?

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
            Is dit niet gewoon een cake-assortiment die een beetje inspeelt op de cakeboxen?
            volgens mij is het gewoon een cakebox, maar dan wel apart. De meeste cakeboxen zijn niet maximaal gevuld per tube. Misschien dat het hier wel zo is.
            Misschien dat het 25 grams cakes zijn. schuurmans kennende zullen ze niet direct een prijsstunter zijn. Dus ik verwacht op zijn minst wel 80 euro. Als de effecten gewoon retegoed zijn dan is het misschien nog te overzien, maar ik hoop op minder. (en op een film;)
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #7
              Dit zijn 4 Shockwave-cakes samen in een doos, waardoor je er makkelijker handige dingen mee kan doen. Maar het is geen speciaal ontwikkelde cakebox zoals we dat van andere importeurs kennen. Ik denk dat dit de opmerkingen/vragen hierboven verklaart.
              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                #8
                Prijs is 99,00 . Zijn dit echt de 4 shockwave cakes bij elkaar? Dat scheelt 12,5 euro per cake namelijk.
                ffffffffff

                Comment


                  #9
                  Hier al iets meer over bekend? Geschoten op demo's? Zelfde geldt voor de Triple Damage. Ik was wel benieuwd namelijk...
                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #10
                    Ik heb zojuist de inhoud van dit karton mogen bekijken, omdat ik er zelf ook wel erg benieuwd naar was.
                    Tot mijn verbazing bleken er twee Shockwaves nr. 2 én twee Shockwaves nr. 5 in te zitten. Althans, die labels zaten er om de cakes.
                    Omdat de winkelier en ik dit allebei een beetje merkwaardig vonden, hebben we nóg een karton geopend.
                    Zelfde inhoud....

                    Grapje van een melige Chinees?

                    Comment


                      #11
                      Me neef had dit assortiment gehaald in almere. De cake's zijn helemaal niet verkeerd keiharde burst en grote boeketten met grote mine. Had er 1 gefilmd weet alleen niet meer welk nummer het was.

                      Wan bun nyun yari - Een gelukkig nieuwjaar

                      Comment


                        #12
                        Ik had deze ook. Geweldig ding voor de prijs! Wat mij wel op viel is dat zowel de burst als de knal waarmee de bombette afgevuurd wordt vrij krachtig is. Ik zag de cakes gewoon los komen van de grond, serieus!

                        Mooie effecten en deed niet veel onder voor een CBY bakje. Qua tempo natuurlijk wel. Voor 99 euro is dit best prima prijs kwaliteit als je het mij vraagt!

                        Je moet trouwens wel een tang bij de hand houden om je vuurwerk uit zijn kooi te bevrijden. Dat je dus niet om 0:00 staat te kijken: WTF? Er zit dus ook gewoon een kooi omheen.

                        Comment


                          #13
                          nu te krijgen voor 62,50 in Nijmegen, Helaas te ver weg voor mij


                          Comment


                            #14
                            Vuurwerkdumpshop verwijdert standaard de kooi voor de klant.

                            Comment


                              #15
                              Zo deze ook maar ingeslagen. Voor 50 euro kan je deze niet laten liggen toch?

                              Comment

                              Working...
                              X