Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loud and Clear (Salute cake 2)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Van welk merk is The Force dan? Interesse gewekt!
    Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
      Totdat je die salute cake van valk vuurwerk probeert... foei wat een beest is dat!!!
      Ik heb het gevonden! Maar welke is het? Hier de website:
      Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Tom2396 Bekijk bericht
        Van welk merk is The Force dan? Interesse gewekt!
        Hier meer info over deze cake ^^
        http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...7110-The-Force

        straatfilmpje van mij..
        Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Tom2396 Bekijk bericht
          Ik heb het gevonden! Maar welke is het? Hier de website:
          http://nijverdal.valk-vuurwerk.nl/categorie/knalcakes
          De Valk TI-Thunder gok ik

          Comment


            Deze gaat volgens mij verder onder naam grizzly bij Vulcan. Zit volgens mij expres geen demo filmpje bij.

            Tip dus. Heb de cake al eens meegemaakt. Zal er verder niet veel over zeggen. Staat wel op mijn kanaal.
            Voor 19,95 echt een aanrader.
            http://www.youtube.com/c/ReVerser

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
              Deze gaat volgens mij verder onder naam grizzly bij Vulcan. Zit volgens mij expres geen demo filmpje bij.

              Tip dus. Heb de cake al eens meegemaakt. Zal er verder niet veel over zeggen. Staat wel op mijn kanaal.
              Voor 19,95 echt een aanrader.
              Kan er overheen gekeken hebben , maar zie het filmpje niet staan op je kanaal ?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door thomaz Bekijk bericht
                Kan er overheen gekeken hebben , maar zie het filmpje niet staan op je kanaal ?
                Grizzly is gewoon een omlabeling van de salute cake 2

                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                  Deze gaat volgens mij verder onder naam grizzly bij Vulcan. Zit volgens mij expres geen demo filmpje bij.

                  Tip dus. Heb de cake al eens meegemaakt. Zal er verder niet veel over zeggen. Staat wel op mijn kanaal.
                  Voor 19,95 echt een aanrader.

                  Zoals al werd gezegd is zowel de Salute cake 2 als de Grizzly een blink cake, ondanks dat het filmpje salutes aangeeft. Dat ze verder niet op demo's worden geschoten ligt misschien aan dat ze niet interessant genoeg zijn! Tenzij je inside informatie hebt over de versie van dit jaar, zal ik ze gewoon lekker laten liggen.

                  Comment


                    Ik denk dat ik er maar 1 ga halen, ben ook wel gek op blink. Dus win win situatie.
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                      Ik denk dat ik er maar 1 ga halen, ben ook wel gek op blink. Dus win win situatie.
                      Om even terug te kijken naar voorgaande jaren en dan moet je me even helpen.

                      - In 2012 had je dus het eerste jaar van de Salute cake 2 en toen was het een salute cake. Ik weet dan niet of de Grizzly er al was? Dan zou het dat jaar ook moeten zijn lijk mij dat het een nog een salute cake was.

                      - In 2013 was het de 2e jaar van de Salute cake 2 en tevens de laatste en toen was het een blink cake. In dat jaar was de Grizzly ook een blink cake.

                      - In 2014 was er geen Salute cake 2 meer dus je moest het hebben van de 2012 versie. Vorig jaar was volgens mij de Grizzly ook een blink cake.

                      Ik weet niet welke versie jij had van de Grizzly en hoe het dan dit jaar zit maar vandaar dat ik zeg laat ze beide lekker liggen! Want de kans dat je nog de 2012 versie van de Salute cake 2 kan vinden is echt nihil. Ik ben trouwens ook gek op blinkers maar voor 20 euro zijn er echt wel betere te vinden! Maar dat moet je dan zelf weten

                      Comment


                        Ik kocht een cake met het filmpje van Loud and Clear 2 en die kosten ook 19,95 heten Dynamite van Vulcan en de beschrijving is het zelfde en toen ik hem had was het een mislukte blink cake.

                        Dat zelfde zou zomaar met de Grizzly kunnen gebeuren

                        Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                        Ik denk dat ik er maar 1 ga halen, ben ook wel gek op blink. Dus win win situatie.
                        Het is super slechte blink niet aan te raden.

                        Comment


                          dat is goed om te weten , is nuttige informatie
                          Laatst aangepast door mars25; 16 December 2015, 11:39.

                          Comment


                            Heb ook bij dit blokje zoiets van had ik er nog maar een paar. De goede dan

                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                              Heb ook bij dit blokje zoiets van had ik er nog maar een paar. De goede dan

                              Zat er veel verschil in met de Salute Cake 1? Ik bedoel, de prijs die ze vroegen ( 30 euro voor 36 shots ) is namelijk best hoog. Ik vraag me af of ie dan echt zoveel harder was dan bijvoorbeeld andere salute cakes van een paar jaar geleden ( die eigenlijk allemaal per 3 shots gingen dus lastig te vergelijken ).

                              Comment


                                Er zat zeker verschil in. De Salute 1 Qua knal (doffere klap) onbetwist de nr 1 een soort dieseltje. De Loud & Clear naar mijn oren een (fellere knal)maar minder rakend ten opzichte van Salute 1 en iets sneller.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X