Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loud and Clear (Salute cake 2)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Vond deze cake zeker harder dan overige knalcakes, met uitzondering van de salute cake 1.
    Ik heb 7 verschillende knalcakes met oa secret salute, thunderstruck en deze twee geschoten achter elkaar. Weet niet zeker of dit op film is gekomen.
    Maar mijn keuze voor aan komend jaar is gemaakt iig.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #77
      Had hem van de shockwave serie maar wat is deze cake achteruit gegaan zeg! Zit nu een blink boeket bij terwijl ze als knalcake worden verkocht. De knal was stukken zachter als vorig jaar. Ik had budget potjes van 7 euro die stukken harder gingen.
      Vind het jammer dat ze op deze manier nog ff op het succes van de kwaliteit van de loud and clear van vorig willen meeliften.

      Comment


        #78
        Ja dit verbaasde mij ook... ik verwachte een flash salute cake. Dat staat overigens ook gewoon in de omschrijving in dit topic. Maar dit was gewoon een sier cake met boeketten en een redelijke knal.. Beetje jammer.

        Comment


          #79
          Schijnt een fout in china te zijn gemaakt met deze cake volgens vulcan

          Zowel in Duitsland en Nederland zo geleverd.

          Echt slecht. Ik had de 2012 versie nog.

          http://www.youtube.com/c/ReVerser

          Comment


            #80
            Wow, dat kan je een productiefout noemen ja, niets meer van de knalcake over. Hoewel de uitwerking er goed uit ziet, is dat niet waar je hem voor koopt, simpel zat.

            Ik had de 2012 versie, ging lekker, zeker harder dan andere knalcakes, maar direct erna de Salute 1 gedaan en die gaat er nog vol overheen. Prima knalcake, mits ie dus knal bevat.

            Comment


              #81
              Ik had er 1 van 2012 die ging best wel lekker hoor.En idd harder dan alle andere knalcakes, behalve dan De Salute Cake 1. Hoop wel dat dit niet de laatste keer is dat we hier van hebben mogen genieten.

              Laatst aangepast door Happiness; 16 March 2014, 16:51.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                Schijnt een fout in china te zijn gemaakt met deze cake volgens vulcan

                Zowel in Duitsland en Nederland zo geleverd.

                Echt slecht. Ik had de 2012 versie nog.

                dat is wel een hele grote ptoductie fout!
                Maar stiekem vindt ik hem er zo wel mooier uitzien
                ze verkopen hem nu bij dolfijn in Belgie
                Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                Comment


                  #83
                  Mijn voorkeur gaat uit naar de 2012 versie. Hopen dat ie weer net zo is als de 2012 versie. Dan neem ik het nieuwe label op de koop toe.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #84
                    De 2013 versie heeft wel de mooiste witte blinkers ooit in een consumentencake.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                    Mijn voorkeur gaat uit naar de 2012 versie. Hopen dat ie weer net zo is als de 2012 versie. Dan neem ik het nieuwe label op de koop toe.

                    Comment


                      #85
                      Hopen dat deze dan aan het eind van het jaar weer te krijgen is. De Loud & Clear is zowieso een lekkere knalcake die ik er zeker weer bij wil hebben eind van het jaar.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpatje Bekijk bericht
                        dat is wel een hele grote ptoductie fout!
                        Maar stiekem vindt ik hem er zo wel mooier uitzien
                        ze verkopen hem nu bij dolfijn in Belgie
                        dit heeft niks met een productie fout te maken dit is puur de duitse versie van deze cake

                        Comment


                          #87
                          Hier 1 met wat haast.
                          ffffffffff

                          Comment


                            #88
                            Ik kan hem voor 20 euro kopen
                            Denk dat ik het doe

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                              Ik kan hem voor 20 euro kopen
                              Denk dat ik het doe
                              Wil jij je info. met ons delen waar je het voor 20 kan halen??

                              Comment


                                #90
                                Dynamite (skyline fireworks) van 29,95 voor € 19,95
                                Tis een omlabeling

                                Comment

                                Working...
                                X