Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loud and Clear (Salute cake 2)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Mav Bekijk bericht
    Geweldig! Alleen vanuit regio Den-Haag is me dat toch iets te ver haha. Als het 100km was geweest had ik het zo gedaan!
    Ik zit met hetzelfde probleem. Vond het van Den Haag naar Groningen ook iets te ver.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Hier het zelfde probleem ietjes te ver, maar de salute cake 1 is wel de hardste cake allertijden blij dat ik er 1tje heb kunnen afsteken je voelde de dreunen Moeilijk om op beeld dat gevoel te tonen.

      Comment


        Misschien tijd voor een carpool topic

        Comment


          Ha, het is 1x in het jaar, m'n favoriete vuurwerk zijn knalcakes, ik ben altijd vrij de laatste 3 dagen dus heb er 6 besteld in hun filiaal in Groningen, wat makkelijker te bereiken. Pak dan het OV icm een spoordeel retourtje a 25,- en ik heb een leuk dagje vuurwerkshoppen. Hobby moet leuk blijven dus moet je er soms wel wat voor over hebben haha.

          Comment


            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image.jpg
Vertoningen:1
Grootte:116,1 KB
ID:	1560129

            En de trein zo weer terug omdat jij je bestelling meeneemt zeker??
            Heeft u misschien een vuurtje?

            Comment


              Wat zij willen, heb ik meer ruimte. Misschien pak ik toch dan de auto, bestel dan wat meer bij Groningen denk ik. Ze hebben wel leuke spullen staan namelijk, de Air Damage ziet er ook goed uit (misschien hetzelfde als de Valk Ti-Thunder).

              Comment


                Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in 1-6 salute cakes in de regio Rotterdam. Stuur me een pm!

                Comment


                  Thanks to Pyr0 ben ik ook de gelukkige eigenaar van deze 2 schatjes.Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161231_114100.jpg
Vertoningen:1
Grootte:173,8 KB
ID:	1560860
                  Laatst aangepast door Ischa; 31 December 2016, 15:02.
                  Even a broken clock is right twice a day.

                  Comment


                    Ah geweldig zeg! Heb er ook 8 van Groningen mee genomen, lekker genieten straks!

                    Comment


                      Heb er 6 van pyr0 overgenomen, bedankt nog daarvoor. Zo maar eens 1tje testen. Ben benieuwd!!!!

                      Comment


                        net afgestoken, die uit Groningen zijn de goude oude. Knalde op het laatst wel uitelkaar waardoor de finale door de straat ging ! ff oppassen dus

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Lidu Rullezzz Bekijk bericht
                          net afgestoken, die uit Groningen zijn de goude oude. Knalde op het laatst wel uitelkaar waardoor de finale door de straat ging ! ff oppassen dus
                          Oei hopen op een productiefoutje ik heb er 36...

                          Comment


                            Ik had dat vorig jaar ook, zal dus vaker voorkomen met deze cake. Even oppassen dus! Ze gaan weer gruwelijk lekker, daarvoor een Dutch thunder gedaan en die was er niks bij. Hulde voor Mega vuurwerk dat ze dit product weer op de kop hadden getikt.

                            Comment


                              Heer-lijk bakkie! Top dreuntjes.

                              Comment


                                Ben lichtelijk jaloers
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X