Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In Shock (Salute cake 1)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mag verwijderd worden

    Comment


      Hier inde buurt word het nog verkocht zelfs de 2012 versie kunnen bemachtigen voor 32,50

      Comment


        f*ck yeaah ze worden hier gewoon nog verkocht 2012 versie ook
        When you stand for nothing, you fall for anything.

        Comment


          Ook hier bij 2 verschillende winkels geweest, 1 gekocht voor €32,50 en bij de ander 2 voor €40! Zuinig op zijn.

          Comment


            2 voor €40 is erg netjes

            Comment


              Ik heb er 1 weten te bemachtigen en ben me rot geschrokken in de positieve zin. Wat een ding!

              Comment


                Had er nog 1 van vorig jaar maar dit blijft toch een prach ding knallen niet normaal

                Comment


                  Gister weer een flink aantal gezien! 6 stuks tegelijk! Filmt volgt verder dit jaar!

                  Comment


                    Lol, die drie stuks tegelijk in de finale...je hoorde de fluitende Piranha en pruttelende Thunderking 100s niet meer terug dat was monsterlijke chaos, bruut.

                    Comment


                      Mijn allerlaatste 3 cakes uit 2012 verstookt! Het was een waardig afscheid...!
                      Eind goed, Knal goed!

                      Comment


                        Wat een toppertjes zijn dit toch he, wat een bruut geweld, niet normaal hoe deze klappen.
                        Reacties van de mensen was "dat is niet legaal" hehehe. heb er nog 1 bewaard.

                        Comment


                          Salute Cake 1 .

                          Comment


                            Ik heb drie van deze prachtige cakes tegelijk geschoten. ManManMan, Wat een klappen kwamen daar vanaf. Als ze nog eens zoiets legaal op de markt kunnen krijgen per ongeluk bestel ik gelijk een aantal kartonnen. Je voelde het gewoon in je maag die dreunen en iedereen dacht dat het illegaal was. Heerlijk.
                            greetzz
                            Eer was was was, was was is!

                            Comment


                              Ik heb die salute cake 2 dit jaar afgeschoten. Een mooie vervanger van deze en hij is nog steeds te koop. Hier komen ook rake klappen van af. Dit was de hardste salute cake die ik had.
                              http://www.youtube.com/c/ReVerser

                              Comment


                                Afgelopen jaar had ik er nog 2 en kon er via via nog 4 van iemand kopen voor een habbekrats.
                                Mooi nog 3 bewaard voor komend jaar !
                                Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                                Comment

                                Working...
                                X