Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe producten 2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nieuwe producten 2009

    Nieuwe producten Schuurmans Vuurwerk 2009:

    Diamond Collection:

    Octopus
    Polar bear
    Hyena
    Coyote
    Jaguar



    Kaboom:
    De Kaboom serie is uitgebreid en opnieuw gelabeld, geen graffiti label meer ,maar wat eenvoudiger

    Nieuwe items van Kaboom zijn:
    Fearless
    Bull eye
    Moving Target
    Gun Powder
    Red Alert
    Danger zone
    Fire Fight
    Booby Trap
    Battle ground

    Deze informatie komt van een dealer van Schuurmans Vuurwerk
    Verdere informatie krijgen we tijdens de rondleiding/demoavond in september

    #2
    oke, op het eerste oog is het aardig. Diamond heeft vrijwel alleen maar nieuwe proffesionele cakes (die cakes met dat zwart/rode label) , afgaand op de namen.

    Dan Kaboom...

    een nieuw Label is mischien maar beter idd. Nu ziet het er zo druk uit, een strak en modern label past denk ik beter.

    De namen van de nieuwe producten van Kaboom klinken goed. Ik hoop dat er ook enkele kleine cakes tussen zitten, tot nu toe had Kaboom vrijwel alleen maar grote cakes. (goedkoopste 18 euro meen ik)

    Maargoed, dat is allemaal afwachten. Die info volgt vast nog wel. Bedankt voor deze update!

    Laatst aangepast door ilvan; 7 August 2009, 23:44.

    Comment


      #3
      ik hoop dat hun prijs ook wordt aangepast btw....wat er nu is bij Schuurmans laat ik links liggen omdat ik het veel en veel te duur vind.
      Ben benieuwd naar de eerste filmpjes in september

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
        ik hoop dat hun prijs ook wordt aangepast btw....wat er nu is bij Schuurmans laat ik links liggen omdat ik het veel en veel te duur vind.
        Ben benieuwd naar de eerste filmpjes in september
        Gezien de nieuwelingen die er bijkomen, en dan gericht op de 500 grammers en de Kaboom serie...denk ik dat je wel weer (te) hoge prijzen kunt verwachten.
        De professional serie en de Kaboom serie, vind ik nogal duur uitkomen gezien de effecten die erin verstopt zitten (op enkele na). Toch hoop ik, zonder te veel moed,dat de prijzen mee zullen vallen.
        www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

        Comment


          #5
          Koop elk jaar wel wat van Schuurmans, ik blijf het toch goed spul vinden.
          Kwaliteit is altijd wel goed. Ik hoop alleen dat ze qua prijs ook eens een keer wat leuks gaan doen, want die Kaboem collectie is echt heel duur

          Comment


            #6
            Ben erg benieuwd, ben alleen bang dat eht alleen maar 500 grammers zijn, of heeft iemand enig idee of het ook bijvoorbeeld 200 grammers zijn of misschien wel een pijlenpakket?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Theking Bekijk bericht
              Ben erg benieuwd, ben alleen bang dat eht alleen maar 500 grammers zijn, of heeft iemand enig idee of het ook bijvoorbeeld 200 grammers zijn of misschien wel een pijlenpakket?
              Als ik de benamingen zie, denk ik niet dat er een pijlenpakket(je) tussen zit
              www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

              Comment


                #8
                Dat is wel jammer, had er graag wat nieuws tussen gezien. Vind het altijd wel leuk als er ook andere nieuwe dingen komen dan alleen 500 grams potten. Naja nu heeft schuurmans wel vorig jaar een hele nieuwe lijn gemaakt. De nieuwe labels ben ik wel benieuwd naar, terwijl ik deze labels opzich ook niet verkeerd vind.
                Ik ben in ieder geval erg benieuwd.

                Comment


                  #9
                  Geen silverline dus?
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #10
                    hopelijk krijgen we bij de diamond collection cakes te zien met prijs kwaliteit verhoudingen als de wolf.. en de kaboom serie heb ik zelf niet zo een hoge pet van op afgaand op de films
                    Even a broken clock is right twice a day.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                      Geen silverline dus?
                      volgens mij komen er nog wel silverline producten en ook nog een paar van de premium serie, want op de foto's van het bezoek staan wel nieuwe uit die lijnen.

                      Comment


                        #12
                        waar staan die foto's dan?
                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          #13


                          hier staan de foto's.

                          Comment


                            #14
                            Het staat wel bij 26 augustus 2008...:P Maar die potjes zien er ook goed uit.(vanaf de buitenkant dan :P)
                            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                            Comment


                              #15
                              hmmm zitten wel enkele leuke tussen denk ik. ik zie fonteinen en ik denk ook wat nieuwe multishots voor de Silverline.

                              Afwachten wat de uitwerking is!

                              Waneer worden deze producten toegevoegd hier?

                              Comment

                              Working...
                              X