Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Astronauten (kanonslagen)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Gelukkig heb ik een pakje, en nog een paar losse, van deze schatjes uit eind '80

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20210517_173255.jpg
Vertoningen:1
Grootte:122,3 KB
ID:	1585786

    Blij met dit voor mij enorme stuk jeugdsentiment. Ik was 10 toen ik van mijn vader "eindelijk" Astronauten mocht afsteken, daarvoor bleef het bij piraatjes en Big Rotjes. Die laatste zoek ik overigens nog, maar die zijn (net als mijn geliefde pakje) moeilijk te vinden.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Aftershock Bekijk bericht
      Gelukkig heb ik een pakje, en nog een paar losse, van deze schatjes uit eind '80

      [ATTACH=CONFIG]61663[/ATTACH]

      Blij met dit voor mij enorme stuk jeugdsentiment. Ik was 10 toen ik van mijn vader "eindelijk" Astronauten mocht afsteken, daarvoor bleef het bij piraatjes en Big Rotjes. Die laatste zoek ik overigens nog, maar die zijn (net als mijn geliefde pakje) moeilijk te vinden.

      Ja, heb ze ook, nog gehad, eind 80, jaren 90, wat gingen ze hard, piepende oren van, Zuinig op zijn

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
        Ja, heb ze ook, nog gehad, eind 80, jaren 90, wat gingen ze hard, piepende oren van, Zuinig op zijn

        Als ik dit pakje in de vitrine bekijk (en dat is dagelijks),dan ben ik weer even dat ventje van 10 of 12 jaar en komen weer mooie herinneringen aan die tijd naar boven. Dus dit is zeker een pakkie om zuinig op te zijn, het is zijn gewicht in goud waard.

        Comment


          #49
          Ik heb er nog wel 1 over.

          Comment


            #50
            Een slof astronauten van Schuurmans, als ik die ooit nog in mijn bezit kan krijgen...

            Vroeger alles afgestoken en zelfs de labels weg

            Zelfs die grijslonters afgestoken in het begin en met de komst van de visco-lont waren deze ook heel apart aan het branden (bijna smelten)

            Jaren later kwam Vulcan met die lelijke replica's in een kartonnen doos...
            Kruit zit in je bloed!

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Harrieboem Bekijk bericht
              Nou sorry hoor maar deze kan je echt geen klassiekers noemen. Zijn nog geen 10 jaar oud.
              O
              Was de azijn in de aanbieding?

              Comment


                #52
                Astronauten 2003.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20221231_133141.jpg
Vertoningen:1
Grootte:339,0 KB
ID:	1598020
                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                Comment

                Working...
                X