Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intratuin vuurwerkfolder 2011/2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Intratuin Sliedrecht is geopend!!!

    Zie hier.....


    Nu ook geopend: Intratuin Venray

    Zie hier....

    Mvg Slabbetje. Ze verkopen meer dan dat er in de folder vermeld staat!
    Laatst aangepast door slabbetje; 23 November 2011, 17:21.
    De enige echte vuurwerk freak!

    Comment


      #62
      ja idd Slabbetje ik moet nog effe wachten totdat die hier opengaat ze zeggen 30 november maar eerst zien.
      Rickjuffermans.nl

      Comment


        #63
        Volgens mij is zo goed als elke intratuin webshop geopend. De site www.intratuinvuurwerk.nl of www.intratuin.nl/vuurwerk werken ook al. Verder is mijn andere winkel waar ik vuurwerk ga kopen ook al open. Dat is verbakelvuurwerk.nl Veel succes met kijken.

        Comment


          #64
          De site www.intratuinvuurwerk.nl of www.intratuin.nl/vuurwerk kan ik wel openen op mijn mobiele telefoon.
          Maar als ik het probeer op mijn laptop, word ik doorgestuurd naar www.intratuin.nl.
          Ik heb geen flauw idee hoe dit komt.
          Ik houd www.vuurwerkdepot.nl of www.vuurwerkbestelling.nl wel gewoon in de gaten en dan hoop ik dat ze snel online gaan.
          Een groot aantal webshops staat al online.
          ~Flipperkip

          Comment


            #65
            Iemand enig idee hoe het met de verkoop van fop en scherts vuurwerk bij de Intratuin staat? Vaak zijn ze er wel vroeg mee, maar verkopen ze het nu al? Altijd leuk voor 5 december

            Comment


              #66
              Intratuin Nijkerk verkoopt inderdaad al morning glory's, bengaalse lucifers en handfakkels, trektouwtjes, knalerwten, enz. Amersfoort heeft een stuk minder, dus het is al te koop.
              Ik zei nog zo, geen bommetje!

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                Iemand enig idee hoe het met de verkoop van fop en scherts vuurwerk bij de Intratuin staat? Vaak zijn ze er wel vroeg mee, maar verkopen ze het nu al? Altijd leuk voor 5 december
                Bij de intratuin weet ik het niet, maar mocht je een Action in de buurt hebben zou ik daar heen gaan. Morning glory's (groot 6x6 €0,95), sterretjes en de bekende pakketten met sterretjes, knalerwten etc. ca. €3,95 in grote getale te koop. Ook vuurwerkbrillen (onder €1) en partypoppers a €0,59 te koop. Mijn kinderen kunnen in ieder geval het hele jaar weer Morning glory's stoken. Hun vader natuurlijk niet

                Comment


                  #68
                  Bij besteding boven de 60 euro GRATIS!!

                  (NU ALLEEN BIJ PIJNACKER) bij de andere weet ik het niet.



                  Rickjuffermans.nl

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                    Iemand enig idee hoe het met de verkoop van fop en scherts vuurwerk bij de Intratuin staat? Vaak zijn ze er wel vroeg mee, maar verkopen ze het nu al? Altijd leuk voor 5 december
                    Ja ze verkopen dat al als het goed is.
                    In Apeldoorn weet ik in ieder geval 100%, heb er zelf ook wat gehaald, o.a. van die fakkeltjes, leuk spul
                    https://youtube.com/@VuurwerkBram

                    Comment


                      #70
                      vanaf morgen(28november) is de folder te halen bij de intratuin en waar schijnlijk kan je dan ook bestelle
                      ffffffffff

                      Comment


                        #71
                        ik heb de folder al gehaald in zoetermeer liggen ze al in de winkel ook webshop is online.
                        Rickjuffermans.nl

                        Comment


                          #72
                          Webshop in Enschede ook online
                          [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

                          Comment


                            #73
                            arnhem ook.
                            ---

                            Comment


                              #74
                              Ik heb de folder gister al in de bus gehad.

                              Comment


                                #75
                                En met het schertsvuurwerk van intratuin kan je best even genieten.
                                Filmpje van ons showtje van een paar avonden terug.

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Ik zei nog zo, geen bommetje!

                                Comment

                                Working...
                                X