Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intratuin vuurwerkfolder 2011/2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Helaas volgens mij is de folder weer van de site af. Misschien dat het maar een test was ofzo.

    Comment


      #47
      ja hier ook geen link op de site

      Comment


        #48
        :O hier is hij ook weg

        Comment


          #49
          Als ik toch gewoon op de eerder opgegeven link klink krijg ik hem gewoon:

          http://www.intratuin.nl/vuurwerk/pdf...rwerk_2011.pdf

          Edwin
          Die ene dag in het jaar, maakt het jaar compleet!

          Comment


            #50
            Ik heb gevraagd wanneer de webshops online zullen komen.
            Ze zullen in de loop van volgende week wel helemaal klaar zijn voor 2012.
            ~Flipperkip

            Comment


              #51
              Hallo,

              Ik heb de vuurwerk folder even offline gehaald.
              Niet dat ik dadelijk weer een mailtje heb van het hoofdkantoor van intratuin.
              Ik zal de folder Vrijdag weer online zetten (of intratuin moet het eerder doen)
              dan zal ik hem ook wel eerder uploaden. De overige folders zijn wel in mijn archief te bekijken. Hier een link naar het Archief.
              De enige echte vuurwerk freak!

              Comment


                #52
                Helaas is intratuin nog niet online maar wel een andere dealer van schuurmans vuurwerk. link: http://www.vuurwerkbestelling.nl/mai...ebruiker_id=86
                Hier staan ook actieprijzen. Hier zijn 200 kanonslagen 0,50 cent. Ik hoop echt dat dat mij mijn intratuin ook zo is. Dan ga ik echt ff lekker inslaan.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door ajaxboy Bekijk bericht
                  Helaas is intratuin nog niet online maar wel een andere dealer van schuurmans vuurwerk. link: http://www.vuurwerkbestelling.nl/mai...ebruiker_id=86
                  Hier staan ook actieprijzen. Hier zijn 200 kanonslagen 0,50 cent. Ik hoop echt dat dat mij mijn intratuin ook zo is. Dan ga ik echt ff lekker inslaan.
                  Dacht al dat ik iets bekends zag!
                  kijk voor onze site op www.VanLeeuwenVuurwerk.nl

                  Comment


                    #54
                    de prijs van de rotjes en grondbloemen met knal is niet verkeerd, maar ik verwacht niet dat intratuin diezelfde prijzen hanteert hoor (helaas)
                    ---

                    Comment


                      #55
                      intratuinvuurwerk.nl

                      Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                      meestal 13 november, dat was de afgelopen jaren zo en toen ging ook www.intratuinvuurwerk.nl de lucht in
                      hey, ik wil niet vervelend zijn ofzo, maar het is nu 19 november, en als ik naar www.intratuinvuurwerk.nl ga wordt ik nog steeds doorgestuurd naar de gewone www.intratuin.nl klopt dit?!?!?

                      Comment


                        #56
                        wanneer gaat nou eindelijk de site van intratuin open? beetje jammer dit

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door 007faya Bekijk bericht
                          hey, ik wil niet vervelend zijn ofzo, maar het is nu 19 november, en als ik naar www.intratuinvuurwerk.nl ga wordt ik nog steeds doorgestuurd naar de gewone www.intratuin.nl klopt dit?!?!?
                          Misschien kan je beter naar www.vuurwerkbestelling.nl gaan en daar je postcode invoeren.
                          Als het goed is kan je dan direct naar de webshop.
                          Waarschijnlijk zul je dan te zien krijgen: 'We zijn momenteel druk bezig deze internet winkel te vullen.'
                          De meeste webshops van Intratuin zouden deze week online moeten komen.
                          ~Flipperkip

                          Comment


                            #58
                            jongens
                            de folder staat al 4 dagen ONLINE kijk hier maar!!!!
                            Hier is hij dan de lang verwachte vuurwerk folder van de Intratuin 2011/2012


                            grt

                            Comment


                              #59
                              Geweldig, bij Bonfireworks gewoon neerzetten Exclusief bij Intratuin....

                              Comment


                                #60
                                Op zich gaan best veel webshops pas rond 1 december open.
                                Daarbij vind ik het ook niet vreemd dat de filialen van de intratuin
                                sowieso wat later zijn, omdat deze het toch vooral van de 'normale'
                                klanten moeten hebben en ook nog eens druk bezig zijn met kerstartikelen.
                                ---

                                Comment

                                Working...
                                X