Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bericht van Schuurmans Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bericht van Schuurmans Vuurwerk

    Een bericht van de directie van Schuurmans Vuurwerk wat ik graag met jullie wil delen:


    In het Schuurmans kamp zijn er dit jaar veel veranderingen m.b.t. de collectie. Zo hebben wij al onze chinese items in een eigen jasje gestoken. Een 30-tal nieuwe artikelen in Diamond, Kaboom en de diverse pakketten. De pakketten in de diamond-collectie van 2009 zijn geheel verdwenen. Er zijn een 10-tal nieuwe pakketten samengesteld ide voor het overgrote deel alleen maar bestaan uit multishots. Verder is er een grote toevoeging in 500 grams cakes in zowel diamond als kaboom. Allemaal in gaas verpakt met de allernieuwste effecten die wij zelf hebben geselecteerd in China. Ook in de chinese artikelen zijn er een 10-tal nieuwe artikelen. Verder 2 prima nieuwe pijlenpakketten in chinees. En nog veel andere nieuwe dingen. Voor volgend jaar zit er nog veel meer meer veranderingen in de pen.

    Er is hier vanalles gaande en binnen onze collectie's zullen er veel wijzigingen plaats vinden.

    Groeten,
    Schuurmans Vuurwerk

    #2
    Klinkt erg goed. Ben benieuwd naar de vernieuwingen en nieuwe producten die doorgevoerd zijn!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Als het Schuurmans lukt om de klassieke Colorfull Willow terug op de markt te krijgen, al dan niet in een 500 gram jasje, dan maak ik een vreugdedansje. God, wat mis ik deze topper zeg. Zag deze toevallig laatst terug op een van mijn oudejaarsvideo's en kreeg spontaan heimwee. Dit was voor mij vele jaren achtereen de topper van mijn collectie.

      Maar goed, trends komen en gaan. Dus alle begrip dat er ruimte gemaakt moet worden. Ben daarom extra benieuwd naar de nieuwe effecten die men voor ons heeft bedacht.

      Cameo
      -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
      Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

      Comment


        #4
        Over 3 weken gaan wij op bezoek bij Schuurmans.
        Ik zal jullie vragen en opmerkingen weer mee nemen in dat overleg.
        Ook ik mis de originele versie van de Colourfull Willow, maar ook de Diamond screamer, twee toppers van weleer.

        Comment


          #5
          zijn goed bezig bij Schuurmans in een stijgende lijn. ben benieuwd.

          Comment


            #6
            Wat heerlijk dat die pakketten er niet meer zijn

            Comment


              #7
              Ben zeker benieuwd wat dit gaat brengen, vooral de pakketen vielen eerst erg tegen.

              Comment


                #8
                Ben benieuwd met wat voor nieuwe producten en effecten ze komen dit jaar. Dat soort 'tourbillion' effect waar ze vorig jaar mee kwamen was echt mooi

                Comment


                  #9
                  Zo zo Schuurmans gaat een hoop aanpassen zal ook wel moeten want volgens mij zijn ze de afgelopen jaren behoorlijk wat marktaandeel kwijt geraakt. Ook goed om te zien dat er geluisterd word naar de liefhebbers, bijna alleen nog maar multishots in de pakketten.

                  Ben ook benieuwd met wat voor nieuwe producten ze gaan komen...

                  Comment


                    #10
                    Dat is goed nieuws, ben erg benieuwd!

                    Comment


                      #11
                      Mooi nieuws van Schuurmans, ben dan ook erg benieuwd met wat ze dit jaar gaan komen.
                      Kijk nu al uit naar het bezoek.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Mooi nieuws van Schuurmans,en dat ze dan ook met gaasverpakking gaan werken met de 500 grammers betekent iets goeds voor ons en waarbij ik ook zeer benieuwd naar bent.

                        Comment


                          #13
                          ben blij om te horen dat schuurmans een aantal zaken gaat verbeteren. ik hoop dan ook dat de nieuwe producten grotere effecten krijgen en een echte harde burstknal want dat mis ik soms nog wel bij hun producten.

                          Comment


                            #14
                            Schuurmans vuurwerk is altijd heel net uitgewerkt vuurwerk geweest, de netheid van de effecten staat hierdoor direkt in verbinding met de sterkte van de burstknal, welke dus minder hard was.

                            Ik ben heel benieuwd hoe de nieuwe artikelen uit de verf zullen gaan komen. De verbetering van de pakketten waardoor er minder fonteinen en meer multishots in de pakketten zullen zitten, zal in elk geval bij de meeste pakketliefhebbers wel aanslaan.

                            Comment


                              #15
                              Het is inderdaad goed nieuws dat ze alle pakketten uit 2009 eruit hebben gegooid en dat ze blijken te luisteren naar wat de consument wil.
                              Wat mij echter opvalt aan de vele reacties op de post van Fred is dat iedereen heel laaiend enthousiast is en dat kan ik aan de ene kant goed voorstellen omdat Schuurmans daadwerkelijk ook een hele goede importeur is, echter aan de andere kant snap ik niet helemaal het enthousiasme omdat er voor de nieuwe produkten/pakketten nog niemand weet wat de prijzen ervan gaan worden
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment

                              Working...
                              X