Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Screaming Rocket [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Screaming Rocket [Vuurpijl Ass.]

    Kon hier nog geen topic over vinden. Iemand meer informatie/ervaring met dit pijlenpakket?

    Artikelnummer: 3264
    Artikelnaam: Screaming Rocket Assortment
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: Een overvolle vuurpijlenassortiment van 17 bonte vuurpijlen met verrassend krachtige effecten.. Goed en voordelig!
    Effecten: 2x red coler 12 gram, 2x multi coler 12 gram, 2x white strobe 12 gram, 4x red green white stars 21 gram, 2x crackling 25 gram, 1x purple cry 33 gram, 2x silver rain 39,5 gram en 2x blue green peony 39,5 gram.

    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 29,95
    Laatst aangepast door bassie1978; 7 February 2011, 16:21.

    #2
    Artikelnummer: 3264

    Aantal in verpakking: 17

    Effecten: 2x red coler 12 gram, 2x multi coler 12 gram, 2x white strobe 12 gram, 4x red green white stars 21 gram, 2x crackling 25 gram, 1x purple cry 33 gram, 2x silver rain 39,5 gram en 2x blue green peony 39,5 gram.

    Prijs: 29,95



    2 filmpjes heb ik gevonden:

    Silver Rain:



    White Strobe :





    Laatst aangepast door ilvan; 2 November 2009, 21:59.

    Comment


      #3
      De pijl op het filmpje ziet er goed uit Denk dat dit pakket wel in mijn collectie zit dit jaar. Het zijn wel 2 dezelfde filmpjes of ligt dat aan mij?

      Comment


        #4
        Ik had eigenlijk wat anders verwacht.. Meer iets als de Screaming Golden Quatro van Dynasty, dat ze met een lekkere gil omhoog gingen. Maar deze zijn ook leuk natuurlijk.

        Comment


          #5
          dit is toch gewoon het zelfde pijlen assortiment als de Royal Flush van de kaboom serie?

          Comment

          Working...
          X