Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color Journey [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Color Journey [Ass.]

    Artikelnummer: 3214
    Artikelnaam: Color Journey
    Bruto Gewicht: volgt
    Netto Kruitgewicht: volgt
    Aantal Schoten: n.v.t.
    Effectomschrijving: Een fris nieuw super compleet pakket in de Master Blaster serie mét afsteekvolgorde. een fontein, 6 multishots, een saturn missile, 4 vuurpijlen en een ratelband 1000 schoten. Een perfect pakket voor een geweldige oudejaarsavond.
    Tijdsduur: n.v.t.
    Stijghoogte: n.v.t.
    Kartoninhoud: 2/1
    Richtprijs: € 99.00

    Laatst aangepast door bassie1978; 7 February 2011, 10:45.
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

    #2
    Toch ff een rare vraag. We hebben nog zeer weinig gegevens. Maar stel je voor je hebt net als ik 300 euro, is dit wel een goed idee om dit pakket dan te kopen? (Zeker als je alles op film wil hebben zou het makkelijk zijn, je hebt van alles wat, maar straks stellen die effecten teleur en wat dan...Gewoon een vraag)...Pakket ziet er wel mooi uit
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #3
      ziet er leuk uit als opwarme voor de avond!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
        Toch ff een rare vraag. We hebben nog zeer weinig gegevens. Maar stel je voor je hebt net als ik 300 euro, is dit wel een goed idee om dit pakket dan te kopen? (Zeker als je alles op film wil hebben zou het makkelijk zijn, je hebt van alles wat, maar straks stellen die effecten teleur en wat dan...Gewoon een vraag)...Pakket ziet er wel mooi uit
        Je zit hier op het forum, krijgt dagelijks info over waanzinnige potten en dan wil je een pakket aanschaffen dat 1/3 van je budget is.
        Ik zou de gok niet wagen, ik heb geen enkel idee wat dit pakket inhoudelijk doet, maar als je dat te besteden hebt, zou ik kiezen voor losse potten.
        Het leven is een feest!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
          Toch ff een rare vraag. We hebben nog zeer weinig gegevens. Maar stel je voor je hebt net als ik 300 euro, is dit wel een goed idee om dit pakket dan te kopen? (Zeker als je alles op film wil hebben zou het makkelijk zijn, je hebt van alles wat, maar straks stellen die effecten teleur en wat dan...Gewoon een vraag)...Pakket ziet er wel mooi uit
          Ik zou het niet doen. Vaak zijn de asorrtimenten van Beko niet goed voor de prijs die je betaal. Althans dat is mijn ervaring.

          Comment


            #6
            Ik zie dus nu dat dit pakket 100 euro kost. Moet sowieso iets vinden om nog te kopen voor oudjaarsavond, raden jullie mij nu dit pakket aan? (Nog ruim 250 euro over dus)
            Website: https://www.rfgfireworks.nl

            Comment


              #7
              Aanvulling op startpost



              Artikelnummer: 3214
              Artikelnaam: Color Journey
              Afmeting: ...
              Bruto Gewicht: ...
              Netto Kruitgewicht: ...
              Aantal Artikelen: 12 Artikelen
              Effectomschrijving: Een fris nieuw super compleet pakket in de Master Blaster serie mét afsteekvolgorde. een fontein, 6 multishots, een saturn missile, 4 vuurpijlen en een ratelband 1000 schoten. Een perfect pakket voor een gewelsige oudejaarsavond.
              Kartoneenheid: 2/1
              Richtprijs: €99,00

              Comment

              Working...
              X