Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reacties op de Kaboom-collectie in zn algemeen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Reacties op de Kaboom-collectie in zn algemeen

    Ik vind het erg goed dat Schuurmans met een geheel nieuwe lijn komt, de Kaboom-collectie. Want zoals ik al eerder heb geschreven, begon Schuurmans naar mijn mening een beetje teveel op de naam Schuurmans te teren, maar werd hoe langer hoe stoffiger. Een ander minpunt de de prijs - kwaliteitsverhouding valt nu nog weinig over te zeggen. Al zitten er wel schrikbarend hoge prijzen tussen.

    Ik ben erg benieuwd naar de eerste foto's en natuurlijk helemaal naar de filmpjes.
    vuurwerkbieb

    #2
    Zoals ik elders al zei, zijn die extreem hoge prijzen (zelfs zonder filmpjes) voor mij al reden om de lijn links te laten liggen. Een €99 kan voor mij nooit goedgemaakt worden met 500grams effecten...

    Comment


      #3
      De cake van 99,- is het fluitblok, bij Schuurmans krijg hij een ander jasje. Dit is gewoon een blok waar vraag naar is, 1000s, groot en goede effecten, zoals kleurverschillen e.d. Marketingverhaal dus, maar zelf schrijven ze ook de Crocodile aan hoor haha, dit is puur voor de mensen die per se dat grotere willen hebben ondanks de kosten.

      Foto's komen dadelijk.

      Comment


        #4
        Zo dan, de marketing machine van Schuurmans draaid weer op volle toeren dit jaar.
        Overigens vind ik KABOOM waanzinnig goed gekozen. Ik hoop alleen wel dat de produkten hun naam eer aan doen.

        Comment


          #5
          Er zitten een aantal uitschieters qua prijzen bij, maar er is ook een aantal potten die nou niet anders geprijsd zijn als bij een andere importeur. Of de potten het waard zijn is wat anders, we hebben nog geen beelden, maar Schuurmans is hierin dus niet de enige.

          De Kaboom heeft, op basis van de beschrijving, ook het een en ander te bieden dat best aantrekkelijk zou kunnen zijn. Ik wacht de filmpjes af

          Comment


            #6
            Omdat ze zeggen dat alle cakes een luide burst hebben, vraag ik me af of de kaboom cakes weer in een stalen kooi zitten.

            Schuurmans had de afgelopen jaren alles ZONDER kooi waardoor de burst moest worden aangepast.

            Comment


              #7
              De filmpjes van de Kaboom collectie staan nu op de website van Schuurmans.
              This website is for sale! schuurmans-vuurwerk.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, schuurmans-vuurwerk.nl has it all. We hope you find what you are searching for!


              Ik vind dat er een aantal erg mooie cakes in de collectie zitten.
              De Hot Shot ziet er goed uit en is zijn prijs dubbel en dwars waard.
              Ook de Turbulance vind ik er echt uitspringen.

              Comment


                #8
                Bedankt Zenerdiode. Je hebt je in een korte tijd ontpopt tot meesterspeurder!!!!

                Comment


                  #9
                  hier mijn favoriete cakes van de kaboom collectie.

                  hot shot: rode sterren met crackling,witte palmen,blauwe sterren met crackling ,gele palmen en goude crackling. de cake heeft ook een leuke prijs. een aanrader dus

                  ring of fire: rode vonken fontein uit de vreemde tubes naar rode crackling, palmen met oplichtende uiteinden met crackling. veelste te dure cake. maar wel spectaculair. dus voor de prijs een afrader. maar ik vind de effecten top.
                  Light some fireworks, and see who answers.

                  Comment


                    #10
                    Gigantisch hoge prijze en gewoon een simpele, nieuwe verpakking van de andere collecties bij Schuurmans.
                    Website: https://www.rfgfireworks.nl

                    Comment


                      #11
                      Ik hoop dat ze dit jaar ook komen met kleinere cakes. En dan bedoel ik cakes van 15 euro of minder.

                      ik heb dit jaar niks getest van de Kaboom serie. Komend jaar ga ik dat mss wel doen.

                      Comment


                        #12
                        Hetgene dat de cakes van kaboom duur zijn is zeker. Voor een leuke prijs kun je beter voor een paar pijlen gaan in dit assortiment. Toch hoop ik dat er dit jaar een paar leuke budget cakes naar voren zullen komen, simpelweg om de leifhebbers die minder te besteden hebben, ook mee kunnen genieten!
                        www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door bozem Bekijk bericht
                          Hetgene dat de cakes van kaboom duur zijn is zeker. Voor een leuke prijs kun je beter voor een paar pijlen gaan in dit assortiment. Toch hoop ik dat er dit jaar een paar leuke budget cakes naar voren zullen komen, simpelweg om de leifhebbers die minder te besteden hebben, ook mee kunnen genieten!
                          precies. Ik koop veel liever 3 wat kleinere cakes, dan 1 grote. Trouwens, een uitgebreide collectie met van alles wat is ook beter voor klanten binding. Ik wacht af. De pijlen zijn ook wel leuk. Maar ook daar zie je het. Straight is hetzelfde als de Multicolor Rockets van GBV. Maar wel duurder. en das niet veel duurder. Maar bij veel producten is dat zo. En dat gaat zich dan natuurlijk opstapelen.

                          Ik hoop dat Schuurmans er wat aan doet, wat dat komt ze alleen maar ten goede.

                          Comment


                            #14
                            Misschien een beetje een late reactie op dit topic, maar bestaat de kaboom lijn nog?
                            Want het lijkt me dat deze lijn haast niet verkoopt. Misschien zit ik er compleet naast, maar een eerste jaar zullen mensen nog wel eens denken: WOW. nieuwe lijn, mooi.
                            Maar als je dit een jaar gehad hebt dan wil je toch niet meer? En al helemaal niet voor de prijs/kwaliteit verhouding?
                            Afgelopen jaar hadden ze de kaboom lijn in de uitverkoop en zelfs met fikse kortingen kregen we ze nog met moeite weg.

                            greetzzz
                            Eer was was was, was was is!

                            Comment

                            Working...
                            X