Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bison

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Persoonlijk vind ik dit toch wel een dikke flopper! Het is inderdaad wel een pot die anders is dan standaard. Maar om deze nou te gaan kopen en in de straat te zetten? Totaal geen spectakel o.i.d. En dan hebben we het nog niet eens over de prijs gehad. Wel heel erg veel geld. Voor een prijs van 30/40 euro had ik er nog in kunnen komen, maar dit? In mijn ogen belachelijk.

    Comment


      #17
      deze pot is echt kei kicken

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
        in de begin post staat:42 shots multishot met witte glitters, blauwe kometen, gouden sterren en rode,groene en gele palmeffecten.
        het vet gedrukt is iets waar ik nog het meest over struikel
        dat zijn geen palmen . dat is pony taile die mines zijn wel leuk maar om daar nou
        zoveel voor te moeten betalen nee
        deze cake krijgt van mij het cijfer 4

        Ik ben het met je eens: 42 schots multishot met witte glitters, blauwe kometen, gouden sterren en rode, groene en gele palmeffecten.

        Ik zie nergens gele palmeffecten.
        Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

        Comment


          #19
          Ik heb deze vanavond eindelijk eens live gezien en ik moet zeggen dat ik hem zeer goed vind!
          De Falling leaves branden lekker lang en de Mines eronder maken het af.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door poziloc Bekijk bericht
            Ik heb deze vanavond eindelijk eens live gezien en ik moet zeggen dat ik hem zeer goed vind!
            De Falling leaves branden lekker lang en de Mines eronder maken het af.
            Ja, we waren het erover eens, een topper van een cake dit, hele goede uitwerking, mooie heldere en langdurige falling leaves.
            Prijs vind ik persoonlijk erg fors, maar je krijgt er wel echt wat moois voor terug, al moet je het effect wel kunnen waarderen moet ik erbij zeggen.

            Comment


              #21
              Film van dit product in de beginpost geplaatst
              Once a pyro, always a pyro

              Comment


                #22
                Wat een geweldig mooie bak is dit, prachtige kwaliteit.
                De beste falling leaves cake die ik ken.
                Echt enorm genoten van deze bak.
                Falling leaves zijn erg vel en blijven bijzonder lang hangen.
                Laatst aangepast door omepje; 7 January 2014, 19:55.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Hey Wesley.

                  Heb je er een filmpje van? Ik heb echt moeten graven/zoeken om deze voor o.a. jouw tevoorschijn te toveren, hehehe...

                  Comment


                    #24
                    De gene die gefilmd heeft is met de films bezig en ik hoop dat hij het zo snel mogelijk klaar heeft.
                    Achteraf wel jammer, want er shiet ook nog een andere cake deels door heen.
                    Maar als ik de film heb, komt hij zeker online.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment

                    Working...
                    X