Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panda

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Panda

    Artikelnummer: DC068
    Artikelnaam: Panda
    Bruto Gewicht: niet bekend
    Netto Kruitgewicht: niet bekend
    Aantal Schoten: 51 schoten
    Effectomschrijving: 51 shots multishot de zich onderscheid door een grote diversiteit aan effecten. Gouden, zilveren en rode staarten gaan over in groene, rode, gele paarse, blauwe of ckrackling sterren en kometen. Het slot bevat effecten die van goud naar groen en van zilver naar rood overgaan
    Tijdsduur: niet bekend
    Stijghoogte: niet bekend
    Richtprijs: €89,95,-
    Verpakkingseenheid: 2
    O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

    Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Jeko; 30 October 2008, 16:20.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    This website is for sale! schuurmans-vuurwerk.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, schuurmans-vuurwerk.nl has it all. We hope you find what you are searching for!
    vuurwerkbieb

    Comment


      #3
      cake maakt goed gebruik van de luchtbreedte, mooie kleuren, maar het lijkt wel of deze cake ook een behoorlijke rookontwikkeling opwekt????
      vuurwerkbieb

      Comment


        #4
        Inderdaad, de laatste effecten vallen op film een beetje in het niet, tevens de mooiste effecten naar mijn mening.
        Een leuke cake, maakt zeker goed gebruik van de breedte en heeft afwisseling in de kleuren en effecten. Een mooie afsluiting is er in verwerkt, maakt de cake toch wel af.

        Comment


          #5
          Is dit een aanrader????

          Comment


            #6
            Is dat een vraag aan ons? Dat kun je toch enkel zelf voor jezelf beoordelen!

            Ik vind 'm geweldig mooi. Breed geschoten in mooie kleuren, en de finale is top. De prijs zit ook aan de top en dat belemmert me jammer genoeg om deze te kopen. Ik had 'm graag willen kúnnen kopen!

            Comment

            Working...
            X