Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spider

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Kan met ook nog herinneren dat ik hem 3 jaar geleden voor 29,95 heb gekocht. Best leuke cake toendertijd voor die prijs. Maar dit...

    Comment


      #47
      Hoe maakt een firma van een topper een flopper!!

      gewoon 10euro er boven op gooien dus!

      Ik wilde deze cake ook halen maar voor 42.50 never nooit!!
      Daar bij komt:
      Ik heb deze al 3 jaar in me colectie.
      en deze cake heb ik meerdere geschoten.
      de ene keer ging hij traag de andere keer schoot deze cake in een keer leeg!
      ag voor zijn prijs was het een prima cake.
      Nu er zo maar 10e boven op komt laat ik um staan!
      (ook om dat deze cake niet stabiel genoeg is)\
      HOE DURVEN ZE!

      Comment


        #48
        http://www.youtube.com/watch?v=WbUlxf9qXUY


        Straatfilmpje van Spider 2010/2011. Deze cake hebben we al jaren in onze collectie!

        Comment


          #49
          Het is een sierlijke cake, maar ik vind de boeketten toch echt te slecht van vorm en te onregelmatig van kwaliteit.

          Twee stuks, even op 720p kijken.

          Comment


            #50
            Dit jaar in mijn collectie omdat de assortiment waar hij ook inzit, afgeprijsd is naar 80 euro. Zitten nog aantal andere cakes bij en die candles van diamond. Dat maakt het een stuk acceptabeler.

            Comment


              #51
              42,50 vind ik echt te veel voor deze cake.


              Geüpload door mhageneesp25 op 28 jan 2012

              Comment


                #52
                Filmpje van gisteren tijdens winkeliersdemo van Quartel Vuurwerk in Pijnacker:

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                Eens met bovenstaande commentaren: boeketten zijn totaal niet mooi afgewerkt, en goedkoop is ie ook niet.

                Comment


                  #53
                  leuke cake, had deze een aantal jaar geleden nog voor 27.50... nu al 42.50. inderdaad veel te duur. helaas maar blijf hem toch mooi vinden.

                  Comment


                    #54
                    Dit is inderdaad een sierlijke cake, maar presteerde erg onregelmatig, met grotendeels kleine effecten. Had deze in een pakketje gekocht voor 30 euro, dus zo'n 12 euro betaald voor deze bak. Dat was een goede prijs, maar zou er geen 20+ voor betalen...

                    Comment

                    Working...
                    X