Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elephant

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Dit jaar voor weinig op de kop getikt.
    Laat nog geregeld muggenscheetjes

    Comment


      #17
      en wat is weinig?
      DarkSoul is soms een inspiratierover!

      Comment


        #18
        Filmpjes doen het bij mij niet.
        Dus even op youtube gekeken:
        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

        Comment


          #19
          DC093 Elephant, DC093, Elephant, Diamond Collection, Diamond collection vuurwerk, vuurwerk, Elephant vuurwerk, Diamond Collection Elephant


          filmpje van mij van 2011-2012
          Laat nog geregeld muggenscheetjes

          Comment


            #20
            Dit jaar voor 11 euro bij haokan op de kop getikt, maar eerlijk is eerlijk, ik zou er ook niet veel meer voor uitgeven. Niet raar dat hij ook niet meer in de collectie zit.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Bekijk bericht
              Dit jaar voor 11 euro bij haokan op de kop getikt, maar eerlijk is eerlijk, ik zou er ook niet veel meer voor uitgeven. Niet raar dat hij ook niet meer in de collectie zit.
              Ook ik heb hem aangeschaft omdat ik hem voor dat bedrag gewoonweg niet kon laten staan, op het filmpje komt hij weliswaar niet super over maar dit bedrag was hij zeker wel waard en ik zal hem dit jaar dan ook goed filmen. Ik ben hier echt benieuwd naar.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                Ondanks dat ik he, zelf heb, ben ik benieuwd naar je filmpje ;)

                Comment


                  #23
                  Om heel eerlijk te zijn: Deze zou ik nog niet meenemen als ie 11 euro was...

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door PaulW Bekijk bericht
                    Om heel eerlijk te zijn: Deze zou ik nog niet meenemen als ie 11 euro was...
                    Dan weet je niet wat je mist! 11 euro voor deze pot is werkelijk geen geld, had er geen hoge verwachtingen van door de negatieve reacties, maar prachtige pot voor die prijs. Natuurlijk die 50+ euro is die absoluut niet waard, maar voor rond de 15 euro zeker het proberen waard!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Bekijk bericht
                      Ondanks dat ik he, zelf heb, ben ik benieuwd naar je filmpje ;)
                      Dan hoop ik dat iemand anders hem heeft gefilmd want de mijn was manco bij het ophalen van mijn bestelling ( ben wel zeer netjes gecomposeerd ), maar had hem toch graag geschoten.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment

                      Working...
                      X