Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crystal Palace

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Crystal Palace



    Artikelnummer: DC026
    Artikelnaam: Crystal Palace
    Effectomschrijving: Multishot met rode en groene staart, witte glitter en blauwe sterren.
    Richtprijs: €19,95
    Film: Diamond-Collection.eu
    O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Jeko; 30 October 2008, 16:30.

    #2
    Deze had mijn broer drie jaar geleden gekocht. Effecten zijn wat aan de kleine kant, geen speciale effecten en ook slechte afgewerkt (lont stak er een centimeter uit, tempo van de schoten verschilde echt per schot, we dachten zelfs nog een keer dat hij ermee was opgehouden). Voor dat geld zou ik hem lekker laten liggen. Me broer vond hem mooi (was ook zn enigste pot...)

    Comment


      #3
      Deze had mijn broer drie jaar geleden gekocht. Effecten zijn wat aan de kleine kant, geen speciale effecten en ook slechte afgewerkt (lont stak er een centimeter uit, tempo van de schoten verschilde echt per schot, we dachten zelfs nog een keer dat hij ermee was opgehouden). Voor dat geld zou ik hem lekker laten liggen. Me broer vond hem mooi (was ook zn enigste pot...)
      idd wat je zegt was het lontje aan de korte kant.
      Ik vond de effecten redelijk mooi en in mijn ervaring zat het tempo er wel goed in, misschien had je een productiefout ofzo?

      Ik heb hem zelf in combinatie gekocht met de crackling pearl en de multicolour diamond voor 35euro. Dit vond ik een nette prijs voor deze 3 potten, maar ik deel je mening dat deze richtprijs van 19.95 te hoog is voor een pot als deze.
      Dream as if you'll live forever, Live as if you'll die today

      Comment


        #4
        effecten zijn niet echt groot, maar aan het einde heb je wel een soort van hummers. apart potje. tis dat ik hem gratis had anders had ik dit nooit niet gekocht.

        Comment

        Working...
        X