Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Majestic Fountain

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Majestic Fountain

    Artikelnummer: DC057
    Artikelnaam: Majestic Fountain
    Effectomschrijving: Fontein met rode en witte sterren, afsluitend met crackling en glitter schoten.
    Richtprijs: € 3,50
    Film: Diamond-Collection.eu
    O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Torrr; 4 September 2011, 19:54.

    #2
    vind ik een aardig ding voor 3.50?
    leuke schootjes aan het eind.
    ga ik 3 van nemen en aan elkaar prutsen :P

    Comment


      #3
      Ik heb deze ooit gehad voor ik dacht 6 gulden (2001). Vond het best een leuk ding, het effect verraste mij des te meer omdat de kleine fonteintjes (weet niet meer hoe die heten) erg tegenvielen. 3,50 is vandaag de dag een zeer acceptabele prijs voor dit potje. Leuk om erbij te hebben in ieder geval.

      Comment


        #4
        is deze nog wel tekoop? volgens mij is hij uit de collectie gehaald. ik zie hem ook niet meer op de site van diamond staan.

        Comment


          #5
          De link van de film is van de website van Schuurmans Vuurwerk dus hij staat nog wel op de site.

          Ik vind dit product voor zijn prijs niet slecht. De fontein houd langer vol dan de Blue Saphire (die bijna het dubbele kost) en de schoten daarna zijn net iets beter.

          Ik zal zelf dit product niet aanschaffen maar voor degene met een iets groter budget, of plannen om door te lonten, is dit een geslaagd product.

          Comment


            #6
            ik heb net even gekeken op de vernieuwde site van Schuurmans en hij staat er niet bij.. ook was hij vorige jaar niet meer te koop (altans hier niet)...

            ik denk dat ze hem er toch echt hebben uit gehaald...

            *Edit* : inmiddels officieel uit het assortiment.
            Laatst aangepast door ilvan; 10 October 2009, 22:52.

            Comment

            Working...
            X