Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emerald [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Emerald [Ass.]



    Artikelnummer: DA1
    Artikelnaam: Assortiment "Emerald"
    Aantal Fonteinen: -
    Aantal Cakes: -
    Effectomschrijving: -
    Richtprijs: € 15,95
    O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 15 December 2011, 11:12.

    #2
    Heeft iemand hier meer info over, is dit assortiment 15 euro waard?
    Een filmpje zou ik ook erg waarderen...

    Comment


      #3
      Ik heb dat paket vorig jaar gehad vond het echt 3x niks was bijna alleen maar het zelfde maar voor 15 euro was het wel te doen

      Comment


        #4
        Dit pakketje stelt i.d.d. niet veel voor.
        Volgens mij zijn het alleen maar fonteinen.
        Op de foto ziet het er niet onaardig uit, maar ik meen mij te herinneren dat die potjes echt superklein zijn.

        Op dit filmpje steken ze 2 potjes af uit een pakket van de Diamond collection:

        Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.


        Aan de afmetingen te zien komen deze potten uit een groter assortiment.
        Kun je nagaan dat die uit het assortiment "Emerald" nog minder voorstellen.

        Misschien dat je voor 3 euro meer beter "Amazing five" van Magnificent fireworks kunt proberen.
        Dan weet je in ieder geval zeker dat je ook een paar multishots erbij hebt.

        Comment


          #5
          Ik heb vandaag het assortiment in het echt gezien en het stelt idd geen flikker voor.
          Maar het is wel lachen om erbij te hebben.

          Comment


            #6
            De prijs is nu 14.95
            ll Happy Newyear ll

            Comment


              #7
              pakketje gister gekocht en stelt ind niet zo veel voor maar wat wil je voor 11,95

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door rjk Bekijk bericht
                Dit pakketje stelt i.d.d. niet veel voor.
                Volgens mij zijn het alleen maar fonteinen.
                Op de foto ziet het er niet onaardig uit, maar ik meen mij te herinneren dat die potjes echt superklein zijn.

                Op dit filmpje steken ze 2 potjes af uit een pakket van de Diamond collection:

                Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.


                Aan de afmetingen te zien komen deze potten uit een groter assortiment.
                Kun je nagaan dat die uit het assortiment "Emerald" nog minder voorstellen.

                Misschien dat je voor 3 euro meer beter "Amazing five" van Magnificent fireworks kunt proberen.
                Dan weet je in ieder geval zeker dat je ook een paar multishots erbij hebt.

                Is de Purple rain van 5 euro nog wat. Is nog te krijgen bij niks middenmeer. heb je 2x4 potten voor weinig
                Laat nog geregeld muggenscheetjes

                Comment


                  #9
                  voor de liefhebbers, ik had hem vorigjaar... vond hem minder voor dat geld kan je beter die van Zena Herlat kopen.

                  Comment

                  Working...
                  X