Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Symphony of Stars

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Symphony of Stars

    Artikelnummer: DC054
    Artikelnaam: Symphony of Stars
    Netto Kruitgewicht: 200 gram
    Aantal Schoten: 16 schoten
    Effectomschrijving: Multishot met schitterende zilver, blauwe, rode en gouden sterren met zilveren en rode staart, afsluitend met zilveren glitter sterren
    Richtprijs: 21,50
    Film: Demo Avond 2007
    O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 7 October 2011, 12:42.

    #2
    Filmpje van de demo avond van Schuurmans is in de beginpost geplaatst

    De cake begint met mooie blauwe peony's gevolgd door (in mijn ogen) niet echt goede crackling. Daarna schiet hij weer mooie rode peonys welke allemaal opstijgen met een goede tail.

    Als je deze hebt gekocht voor rond de 18euro zal je er denk ik geen spijt van krijgen.
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      voor 17,95 zijn er volgens mij vele cakes te vinden die stukken beter zijn als deze .
      www.thundershow.nl

      Comment


        #4
        Op zich leuke effecten en goede duur van het product. Qua prijs vind ik het echter een twijfelgeval. Er zijn leukere producten te vinden, maar ook producten die een stuk slechter zijn. Ik denk dat dit product op zich wel een voldoende scoort bij menig consument.

        Comment


          #5
          kunnen jullie er aub even bij zeggen WELKE producten dan beter zijn.. dat is juist interessant. (voor mij )

          drag

          Comment


            #6
            Ik denk dat zoiets heel persoonlijk is. Ik denk dat het te veel offtopic zou gaan worden om dat hier te bespreken, ik zou zeggen kijk eens goed rond op het forum ;)

            Comment


              #7
              hier 'n filmpje van www.vdrvuurwerk.nl.tt :
              www.thundershow.nl

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                Op zich leuke effecten en goede duur van het product. Qua prijs vind ik het echter een twijfelgeval. Er zijn leukere producten te vinden, maar ook producten die een stuk slechter zijn. Ik denk dat dit product op zich wel een voldoende scoort bij menig consument.
                Ja hoor, ik vind 'm best aardig voor een nog net acceptabele prijs.

                Comment


                  #9
                  Aan de dure kant, maar waarschijnlijk betaal je de omvang!

                  Shots zijn wel leuk, voor de 10€ die ik ervoor betaald heb eigenlijk wel super te noemen! voor 18€+ laat ik hem liever staan

                  Comment


                    #10
                    Richtprijs 2011: € 21,50
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment

                    Working...
                    X