Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy Hitz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heavy Hitz

    Artikelnummer: DC 012
    Artikelnaam: Heavy Hitz
    Netto Kruitgewicht: 200 gram
    Aantal Schoten: 16 schoten
    Effectomschrijving: Spectaculaire multishot met crackling kometen en spinners met diverse kleur en geluidseffecten en harde knallen
    Stijghoogte: 25 meter
    Richtprijs: 19,95 euro
    Film: Diamond-Collection.eu
    O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

    Film 1:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Film 2:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 7 October 2011, 12:57.

    #2
    Mooi ding hoor! Vindt hem wel die 19 euro waard.
    Is zo ongeveer hetzelfde als de Duitse Toronto, alleen heeft deze nog een prachtige staart erbij zitten.

    Er staat trouwens op de site, dat hij nieuw is. Is deze dan van 2006? In het jaar dat alle 500 grammers op de markt kwamen?

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
      Er staat trouwens op de site, dat hij nieuw is. Is deze dan van 2006? In het jaar dat alle 500 grammers op de markt kwamen?
      Klopt, maar dat is makkelijk te herkennen bij Diamond, die updaten alles online pas halverwege november.

      Comment


        #4
        Nee maar ik vroeg me af of hij 'nieuw' van 2005 is of nieuw van 2006. (aangezien die site's altijd zo langzaam zijn met updaten ik verwachtte ook niet dat ze nu al zouden updaten. Waarschijnlijk weten ze nog niet eens wat ze dit jaar nieuw op de markt gaan brengen.)
        Omdat er in dat jaar enkel 500 grammers op de markt kwamen, vond ik het vreemd dat er iemand nog met 200 grammers aan zou komen zetten.

        Comment


          #5
          deze staat ook op de dvd van pieter , mijn mening via dat filmpje op de dvd , slappe crackling de kleur bestaat uit 3 balletjes , en de burst knal is er ver te zoeken . dus ik vindt hem zijn 19 euro niet waard .

          edit : inmiddels heeft pieter de film online gezet , hier het resultaat : http://www.pietersvuurwerk.nl/2006/4...avy%20hitz.wmv (let niet op het uiterlijk van de cake zelf , want ze zijn er eerst even flink mee aan het klojen geweest)
          Laatst aangepast door damianus; 30 November 2007, 18:53.
          www.thundershow.nl

          Comment


            #6
            Ligt het nou aan het filmpje of heeft die pot zon zachte burstknal. Het valt mij op dat diamond collection nooit een harde burstknal heeft.

            Comment


              #7
              echt mooi voor die prijs
              had m 2 jaar geleden

              Comment


                #8
                Deze cake heeft juist een harde burstknal: mn vriendin had em 2 jaar geleden, niks mis mee hoor
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #9
                  deze pot is de moeite waard

                  Comment


                    #10
                    Had hem dit jaar twee keer.

                    Betaalde er iets minder voor. Heb er maar 1 afgestoken. De andere zit in mijn Safari Trip pakket. Op de film ziet hij er veel minder uit, in het echt een leuke Crackling Chry met mooie silverstaart.

                    Comment


                      #11
                      Had hem dit jaar ook, vond hem leuk om erbij te hebben!

                      Comment


                        #12
                        ik had z'n broertje de paarse weet zo niet meer hoe die heet,had hem er gratis bij gekregen echt mooie potten

                        Comment


                          #13
                          je bedoelt power block

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                            Ligt het nou aan het filmpje of heeft die pot zon zachte burstknal. Het valt mij op dat diamond collection nooit een harde burstknal heeft.
                            Komt omdat er van Diamond collection niks een kooi verpakking heeft.

                            Comment


                              #15
                              Hier een straatfilmpje:
                              - http://www.youtube.com/watch?v=je7vl_mUzwE

                              Comment

                              Working...
                              X