Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Conquerors [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Conquerors [Vuurpijl Ass.]

    Artikelnummer: DCP2
    Artikelnaam: Conquerors
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Pijlen: 11 Pijlen
    Effectomschrijving: 11 supersize ball shell pijlen in showzak
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €39,95

    Met dank aan Schuurmans Vuurwerk

    #2
    Hopen dat t ook echte goede vuurpijlen zijn en niet van die enorme dingen die totaal geen effect hebben.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #3
      Dit is vast een domme vraag maar ik ben pas 2 jaar freak en heb nog niet op alle gebieden veel kennis, maar hoe weet ik waneer er demo's van de nieuwe producten zijn?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
        Dit is vast een domme vraag maar ik ben pas 2 jaar freak en heb nog niet op alle gebieden veel kennis, maar hoe weet ik waneer er demo's van de nieuwe producten zijn?
        Demo's zijn er altijd in augustus september en worden meestal wel gemeld op het forum. Het nadeel alleen is dat de demo's meestal alleen voor winkeliers zijn.
        Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
          Demo's zijn er altijd in augustus september en worden meestal wel gemeld op het forum. Het nadeel alleen is dat de demo's meestal alleen voor winkeliers zijn.
          Daarnaast worden er geen pijlen op die demo´s geschoten.

          Maar terug ontopic Conquerors

          Comment


            #6
            Zie hier een afbeelding van de officiële website.

            Comment


              #7
              Deze vandaag gekocht voor erbij (vooravond) ben benieuwd wat gaat worden...
              hopelijk leuke pijlen om de avond door te komen. Iemand ervaring met deze pijlen? Evt filmpjes?
              Info over inhoud:
              4× 2" pijlen (2x 35.75gr en 2x 38.85gr) effect: 2x red wave & 2x green wave
              3× 1,5" pijlen (3x 20.28gr) effect: 3x red & green star
              4× 1" pijlen (4x 9.79gr) effect: 4x silver glittering

              helaas vergeten te filmen maar dit pakket kan ik aanraden. Tuurlijk zijn er
              betere maar deze pijlen hebben me verrast.
              gaan wel iets te hoog maar de effecten zijn groot genoeg. Zelfs de kleintjes hadden een mooi vol effect. Prima voor in de vooravond.
              Zeker de moeite waard
              Laatst aangepast door Rashid; 4 January 2014, 09:18. Reden: xtra info

              Comment

              Working...
              X