Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lynx

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lynx

    Artikelnummer: DC202
    Artikelnaam: Lynx
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 36 Schoten
    Effectomschrijving: Red comets eindigen in steenharde breaks van rode en blauwe sterboeketten met felle zilveren blinkers en knetterregens
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €54,95

    Met dank aan Schuurmans Vuurwerk

    #2
    Zou dit betekenen dat de 'oude' Lynx uit het assortiment verdwenen is? Best verwarrend om cakes onder een zelfde naam terug te brengen. Dit kan bij sommige mensen de nodige verwarring opwekken, zoals we ook bij Wolff hebben gezien (Le Mans, Battle..)

    Comment


      #3
      Je hebt helemaal gelijk pyroguy, rare keuze. Dit is niet alleen bij de nieuwe lynx het geval dat er sprake is van een dubbele naam ook bij de nieuwe tiger en python is dit het geval.

      Comment


        #4
        Ik heb geen idee hoor maar komt het misschien omdat het doorontwikkelingen zouden kunnen zijn van hetzelfde product? Dus de oude cake in een nieuw jasje met minder shots maar wel verbeterde uitwerkingen?
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #5
          misschien met 25 gr in sommige tubes? Dat zou zeker een mooi spektakel kunnen worden.

          Comment


            #6
            Dat zou kunnen, hoewel ik zelf denk dat het om een 36 keer 15 gram gaat. Dat is nog even afwachten.

            Comment


              #7
              Prima cake dit. Goed tempo, lekkere burst en lekker gevarieerd.

              Comment


                #8
                Ik heb het filmpje nog niet gezien, ben benieuwd

                Comment


                  #9
                  Heeft VWC deze ook gefilmd?

                  Comment


                    #10
                    Volgens mij niet (anders waren de filmpjes er al wel geweest). Er is binnenkort nog en demo en ik heb gehoord dat daar wel gefilmd gaat worden.

                    Comment


                      #11
                      Er werd op de demo die wij hebben gezien een andere cake dan de Lynx geschoten (Stone Hard van Big Boys) om een beeld te geven van de uitwerking. Die uitwerking is prima, maar de film zetten we dus niet online, we wachten op de juiste versie.

                      Comment


                        #12
                        Lekker tempo in deze bak en de kleur rood is strak. Bij mij aangetekend als prima bak, benieuwd hoe deze zonder de harde wind presteert, best kans dat ik voor deze ga dan.

                        Comment


                          #13
                          Cake is eenzijdig en de boeketten zijn ook verre van bijzonder. voor 30 euro was deze wel de moeite waar

                          Comment


                            #14
                            Ik mis trouwens het blauw op dit filmpje. Meende dat die op een andere demo wel in de cake zat. Vind de blinkers in deze cake wel erg mooi.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                              Cake is eenzijdig en de boeketten zijn ook verre van bijzonder. voor 30 euro was deze wel de moeite waar
                              Dat scheelt 25 euro met de adviesprijs. Dat is nogal een fors verschil zeg. Een dergelijke uitspraak zet je aan het denken.

                              Comment

                              Working...
                              X