Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diamond Screamer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze fluit is echt geniaal! Deze komt er zeker in ongeacht de prijs.. nog nooit een fluit gehoord die zo'n pijn aan je oren doet ;)

    Comment


      #17
      Staat een kleine fout in de titel, misschien ff aanpassen zodat ie makkelijker te vinden is!
      www.youtube.com/pyroboysNOP

      Comment


        #18
        Hij was weer top dit jaar. Ondanks dat er eentje doorschoot en maar een hele korte maar wel hele harde schelle fluit veroorzaakte, waren de andere 3 die ik had prima en zorgden voor heerlijke kriebeling van de trommelvliezen. Blijven echt leuke dingen.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Dit jaar voor het eerst gehad, maar dit ding is echt geweldig.
          Die fluit is echt abnormaal hard, daar sta je liever niet bij op een paar meter afstand.
          Deze komt er dit jaar zeer zeker weer in.
          Prijs is mischien wat hoog, maar je haalt hier echt iets unieks mee in huis.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Dit jaar voor het eerst gehad, maar dit ding is echt geweldig.
            Die fluit is echt abnormaal hard, daar sta je liever niet bij op een paar meter afstand.
            Deze komt er dit jaar zeer zeker weer in.
            Prijs is mischien wat hoog, maar je haalt hier echt iets unieks mee in huis.
            Deze had ik vroeger ook altijd. De fluit vervormde inderdaad in je oren zo hard

            Comment


              #21
              Zo zonde dat deze er uit is.
              Hopelijk is er een importeur die deze kan evenaren.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Ik meende dat deze dit jaar terug kwam bij vulcan?

                Comment


                  #23
                  Dit is best een leuk ding eigenlijk. Vooral die meerdere fluiten tegelijk. Toegegeven, meer dan 6-7 euro zou ik er niet voor betalen.

                  Comment


                    #24
                    afgelopen zomer de laatste 3 dozen kunnen inkopen bij Vulcan.
                    https://veneberg.vuurwerkbestelling....amond-screamer via de site te bestellen voor 8,95
                    op = op

                    Comment

                    Working...
                    X