Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

T-rex

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    T-rex

    Artikelnummer: DC197
    Artikelnaam: T-Rex
    Bruto Gewicht: NNB
    Netto Kruitgewicht: NNB
    Aantal Schoten: 38
    Effectomschrijving:
    38 schots multishot welke een schouwspel is van diverse fel gekleurde staarten die in oorverdovende salvo’s overgaan in een lucht vullend spektakel. Een finale met een pyrotechnisch hoogstandje als kroon op uw avond.

    Tijdsduur: NNB
    Stijghoogte: NNB
    Richtprijs: € 69.95

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.




    Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 7 October 2011, 10:35.

    #2
    Film aan startpost toegevoegd.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Wat een aparte blokkie, komt het door de camera dat de knalletjes zo zacht zijn of hoort dat zo?

      Comment


        #4
        zo op het filmpje te zien lijkt het mij dat het een zachte burstknal hebben, de boeketten zijn wel leuk,maar zullen wel weer enorm klein uitvallen in werkelijkheid en schuurmans kennende zal het wel weer een belachelijk hoge prijs zijn
        ffffffffff

        Comment


          #5
          Knallen zijn lastig te beoordelen vanaf een filmpje, daarvoor zullen we even de real-life ervaringen moeten afwachten.
          De cake heeft een leuke opbouw met een soort van 4-dubbele finale, welke stuk voor stuk er mooi zijn. De rest van de cake vind ik echter zeer matig... Lijkt wel ze te weinig sterren in de bombettes hebben gedaan! En dat zelfs op een Chinafilm, dat zal nog wat worden dan in Nederland.

          Comment


            #6
            Netto Kruitgewicht: 200 gram
            Gaat deze ondertitel wel door de beugel??

            Comment


              #7
              mooi blokje zoals het lijkt. de boeketten zien er groot uit maarja kijk maar goed want vooral in de eind salvo's is te zien (lijkt het) dat er met de zoom functie van de camera word gespeeld. dus kzie de kans groot dat dit blokje en de rest van diamond behoorlijk tegen gaat vallen. jammer en helaas.

              Comment


                #8
                Adviesprijs 2011 € 69.95
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Ben je serieus wat betreft die prijs?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                    Ben je serieus wat betreft die prijs?
                    Yep. Die heb ik hier voor me liggen.
                    Vraag me alleen af of de kruitinhoud klopt...
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Allereerst vraag ik me af of je daadwerkelijk krijgt wat je op film ziet na ervaringen van ons van diamond en zie eerdere bericht in dit topic. ten tweede 70 eurn? sorry maar kvind t absurd. tenzij we er gratis toegangskaartje bij krijgen voor jurrasic park. dan koop k hem.

                      Comment


                        #12
                        De brocade- en cracklingboeketten zijn prima uitgewerkt, maar de hoge prijs staat niet in verhouding tot wat men krijgt. Een mooie cake, maar voor gemiddeld € 2,- per shot helaas te duur aan de prijs.


                        Geschoten per 2 op de demo van Intratuin Venray:

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                        Comment


                          #13
                          Die demo is totaal anders dan het filmpje van schuuman zelf.

                          Die laatste 2 grote finale schoten missen, dan kan 200 gram wel kloppen

                          Comment


                            #14
                            Een cake die wat aan de prijs is, maar wel grote boeketten heeft die zelfs in de harde wind nog lang bleven hangen.
                            Laatst aangepast door Pyroguy; 2 October 2012, 21:16.

                            Comment


                              #15
                              Straatfilm van mijn kant (het beste te bekijken in 1080p)



                              Jwtjuh
                              [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                              Comment

                              Working...
                              X