Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Falcon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Deze schiet echter niet keurig in salvo's zoals deze op het filmpje uit China doet.

    Dat maakt niet veel uit zolang de schreeuw even hard en schor is als die van de Sky Screamers.
    Wel wil ik deze op een demo gaan meemaken voordat ik deze ga aanschaffen, want de salvo's waren juist zo uniek.
    Op film klinkt deze pot top.
    Voor een euro of 50 is dit een meesterwerkje, maar waarschijnlijk zal deze 70 euro gaan worden vrees ik.

    Comment


      #32
      Wat een prachtige bak.
      Lekkere schelle fluiters met dikke rauwe staarten.
      Gaat ook goed lang door dus wat mij betreft een mooi product
      Nu nog hopen datde prijs meevalt en dan ben ik helemaal verkocht
      Even a broken clock is right twice a day.

      Comment


        #33
        Op de Chinese film gaat ie inderdaad net als de oude Sky Screamers in salvo's, dat kregen we gisteren niet te zien, die schoot gewoon constant door. Overigens vond ik dat juist beter, het geluid ging maar door en het was weer een goede diepe en rauwe huiler die we hoorden.

        Comment


          #34
          YES! Sky screamers are back! Alleen met een ander label....

          Superblok en per 3 is het puur jankgeweld. Heerlijk

          Als deze kanjer net als Sky screamers rond de 60 Euro verkoop zal liggen, wordt het en topper.
          Laatst aangepast door Aftershock; 31 August 2010, 22:24. Reden: Typo

          Comment


            #35
            Een regelrechte topper als ik zo van het filmpje mag uitgaan. Alleen is de prijs nog even afwachten!

            Comment


              #36
              Wat een grappige effect. Zelf als ik het filmpje zie zal ik eigenlijk niet veel betalen, want t is niet mijn effect though.
              Website: https://www.rfgfireworks.nl

              Comment


                #37
                HEERLIJK langdurig gejank! TOP aanwinst voor schuurmans.

                Comment


                  #38
                  Wat een heerlijk rauw schreeuw geweld! Inderdaad wel eerst even in het echie zien. Maar deze is volgens mij (met een of enkele tegelijk als in de filmpjes) een redelijke aandacht eiser in de straat, whaha. Hopen dat de prijs een beetje meevalt...

                  Comment


                    #39
                    wat een top cake is dit als me budget het toelaat zal ook deze er bij zijn dit jaar!! heerlijk zo'n cake!

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
                      YEEEESSSSSS! Eindelijk een waardig vervanger voor de Sky Screamers (Beko)!
                      Wat vinden jullie? Lijkt deze echt op de Sky Screamers?

                      Net als de Sky Screamers 10 rijen van 6!
                      Onder het merk Schuurmans kan deze een nog groter succes worden, aangezien meer winkels Schuurmans verkopen dan BEKO lijkt me.
                      Voor mij kunnen ze alvast 2 dozen klaarzetten iig.
                      Sterker nog, het is de Sky Screamer, alleen met een Diamond jasje aan....Ze komen ook uit de zelfde fabriek....Beko en Diamond zijn beide Vulcan.

                      Comment


                        #41
                        Yep, was mijn idee ook. Misschien is het nu makkelijker te maken zonder salvo's, maar dan snap ik niet waarom ze voor deze vorm hebben gekozen.
                        Zit erg veel lucht tussen de tubes.
                        Nou ja, Als het maar een helsch kabaal geeft!

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door poziloc Bekijk bericht
                          Sterker nog, het is de Sky Screamer, alleen met een Diamond jasje aan....Ze komen ook uit de zelfde fabriek....Beko en Diamond zijn beide Vulcan.
                          ben ik benieuwd of het nu wel gelukt is om dat ouwe geluid terug te krijgen of dat dit in 't echie toch een slappere versie van vroeger blijkt te zijn. En dan is nu iedereen er opeens blij mee

                          Comment


                            #43
                            Dit noem ik nou SUPERGEILE screamercake's.
                            Dikke vette tails het liefSt magnesiumwit met een giga schelle gil.GEWELDIG..
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #44
                              Topcake dit.. wat een heerlijke schreeuw zit hierin zeg...
                              Ben alleen erg bang dat dit blokje rond de 70/80euro zal gaan hangen.. en dat zou zonde zijn, want dan laat ik 'm staan.

                              Comment


                                #45
                                70 euro met 30% korting gaat nog net, want dan komt deze onder de 50 euro, en dat vind ik echt de limit voor een 500 grams bak die alleen I-shape schiet.
                                Deze bak zou trouwens goedkoper kunnen, want er zit belachelijk veel ruimte tussen de tubes, en da's volgens mij nergens voor nodig.
                                Heeft een Hypnotized b.v. ook niet. Dan zouden er makkelijk 6 in een karton passen i.p.v. b.v. 4.

                                Comment

                                Working...
                                X