Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk shopping

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Bij de volgende dealer kun je de filmpjes zien van de nieuwste producten

    Comment


      #17
      Dank u! Wordt de visie weer wat breder! Zo op het eerste gezicht geen spijt van een aantal bestellingen.

      Comment


        #18
        Geen dank Ghasper,
        Zelf ben ik nog steeds in afwachting van een filmpje van Fire in the Night
        Een potje van 9,95 dat wel eens een heel mooi potje voor dat geld zou kunnen zijn

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          Geen dank Ghasper,
          Zelf ben ik nog steeds in afwachting van een filmpje van Fire in the Night
          Een potje van 9,95 dat wel eens een heel mooi potje voor dat geld zou kunnen zijn
          Ik heb het maar gegokt en er 2 besteld. Hopelijk voldoet het aan de verwachtingen, al heb ik hier en daar gehoord dat hij niet helemaal is wat het Shogun filmpje laat zien.
          De tijd zal het leren!

          Comment


            #20
            Rond 15 november 2009 kunt u hier weer terecht voor uw vuurwerkbestellingen!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
              Rond 15 november 2009 kunt u hier weer terecht voor uw vuurwerkbestellingen!

              http://www.vuurwerkshopping.nl/site/index.php
              Dat is goed nieuws betekent dit dan ook dat er op 15 november nieuwe productfilms zijn?

              Comment


                #22
                www.karweihuis.nl is al online

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                  Rond 15 november 2009 kunt u hier weer terecht voor uw vuurwerkbestellingen!

                  http://www.vuurwerkshopping.nl/site/index.php
                  en we zijn weer een week verder...

                  Comment


                    #24
                    Elwin van den Berg heeft mij verteld de website bijna af te hebben, Vuurwerkshopping.nl zal deze week nog online komen!
                    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      en we zijn weer een week verder...
                      Kan mij herinneren dat het vorig jaar ook zo was. Missen ze denk ik wel een slag met de concurrentie die toch bijna allemaal online zijn. De echte liefhebbers van Beko wachten nog wel even, maar Jan met de pet denk misschien als jij het niet doet ga ik wel naar een ander......

                      Daarnast hebben ze bijna een jaar de tijd om dit voor te bereiden, of mag ik dat niet zeggen

                      Comment


                        #26
                        de site is online weet iemand een dealer dia al online staat
                        Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
                          de site is online weet iemand een dealer dia al online staat




                          - Vuurwerkpaleis Zeeland behoort tot Vuurwerkshopping.
                          Laatst aangepast door ilvan; 24 November 2009, 16:50.

                          Comment


                            #28
                            www.karweihuis.nl maar volgens vuurwerkshopping nog niet online. Hun eigen webwinkel dus wel.

                            Vraag me sowieso af of het dealeroverzicht wel klopt. Kwam al eentje tegen die Schuurmans doet ipv Beko (ok, Schuurmans voert wel ook wat van Shogun), eentje die Broekhoff doet ipv Beko en ook eentje waar niks meer van online te vinden is. Lijkt me meer dat het kaartje met dealers van vorig jaar online gepleurd is, ik zie geen enkel verschil met vorig jaar.

                            Comment


                              #29
                              Een webshop die online is gegaan.
                              Hierbij zijn tevens films van (nieuwe) producten te bewonderen:
                              RSR Vuurwerk.nl

                              Comment


                                #30
                                niet alle verkoop winkels zijn online?

                                Comment

                                Working...
                                X