Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Cake Beko Vuurwerk 2011?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nieuwe Cake Beko Vuurwerk 2011?

    Gisteren was ik op een vuurwerkshow in Nieuwhorne, geschoten door Beko Vuurwerk.

    Hier werd een cake geschoten welke ik extreem mooi vond, maar nog niet eerder gezien heb, misschien betreft dit een nieuw product.

    En ja ik heb dit op film staan, misschien kan iemand hier iets meer over vertellen:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    vuurwerkbieb

    #2
    Nieuwe cake

    Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
    Gisteren was ik op een vuurwerkshow in Nieuwhorne, geschoten door Beko Vuurwerk.

    Hier werd een cake geschoten welke ik extreem mooi vond, maar nog niet eerder gezien heb, misschien betreft dit een nieuw product.

    En ja ik heb dit op film staan, misschien kan iemand hier iets meer over vertellen:

    movie
    De show werd geschoten door van der Nat
    Mischien is dit wel een van hun eigen collectie
    Ornamental?
    Waarschijnlijk heb je dan een primeurtje gezien.....
    Heb de show zelf niet gezien

    Comment


      #3
      Das zeker een mooie cake, met al dat roze en paars erin ! Thanks voor de upload
      http://www.stefandrukker.nl

      Comment


        #4
        ik heb nog wel meer toppertjes voorbij zien komen en alles staat op film, ik wil de hele film alleen niet uploaden want ik heb die show gebruikt om mn camera te testen, soms zijn de beelden onscherp

        het bijzondere aan deze cake vond ik overigens niet alleen de mooie kleuren, maar ook de manier waarop de kleuren bewegen, ze vliegen weg als spoken, heel apart

        Nieuw effect naam verzonnen door vuurwerkbieb: het spooky effect
        vuurwerkbieb

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
          ik heb nog wel meer toppertjes voorbij zien komen en alles staat op film, ik wil de hele film alleen niet uploaden want ik heb die show gebruikt om mn camera te testen, soms zijn de beelden onscherp

          het bijzondere aan deze cake vond ik overigens niet alleen de mooie kleuren, maar ook de manier waarop de kleuren bewegen, ze vliegen weg als spoken, heel apart

          Nieuw effect naam verzonnen door vuurwerkbieb: het spooky effect
          Effect bestaat al, Go-getters

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door killerdome Bekijk bericht
            Effect bestaat al, Go-getters

            movie
            cool filmpje en inderdaad hetzelfde effect: erg mooi, heb ik nog niet eerder gezien in consumenten cakes
            vuurwerkbieb

            Comment


              #7
              Was al te zien in een paar cakes en pijlen van Witte Tentenverhuur.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door jumpoo Bekijk bericht
                De show werd geschoten door van der Nat
                Mischien is dit wel een van hun eigen collectie
                Ornamental?
                Waarschijnlijk heb je dan een primeurtje gezien.....
                Heb de show zelf niet gezien
                Hoe kom jij er eigenlijk bij dat vdn deze show geschoten heeft? Dit werd volgens betrouwbare bron toch echt door Beko gedaan.
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
                  Hoe kom jij er eigenlijk bij dat vdn deze show geschoten heeft? Dit werd volgens betrouwbare bron toch echt door Beko gedaan.
                  Heb Cristiaan van der Nat 3 weken geleden gesproken, en dit is al jaren hun showtje
                  En toen vertelde hij mij ook al dat ze de Flayel ook weer gingen doen.

                  Zij helpen elkaar wel Beko-Schuurmans-Van der nat met het afsteken van proff shows
                  Laatst aangepast door jumpoo; 26 September 2011, 21:03. Reden: typfout

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door jumpoo Bekijk bericht
                    Heb Cristiaan van der Nat 3 weken geleden gesproken, en dit is al jaren hun showtje
                    En toen vertelde hij mij ook al dat ze de Flayel ook weer gingen doen.

                    Zij helpen elkaar wel Beko-Schuurmans-Van der nat met het afsteken van proff shows
                    ow zo ghehe. Ik herkende in ieder geval wel allemaal beko / schuurmans producten. Sky symphony en crocodile bijvoorbeeld.

                    Misschien zal ik de beelden hier nog wel eens uploaden. Was een leuk showtje in ieder geval!!!

                    En bedankt voor je reactie "Jumpoo"
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #11
                      Hierbij de beelden van de gehele show:

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      vuurwerkbieb

                      Comment

                      Working...
                      X