Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fire Flower

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Een van de bestaande toppers van Royal. Prachtig goud in een strak tempo geschoten.

    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

    Comment


      Deze vond ik inderdaad ook erg goed. Een van de beste op de demo.

      Comment


        Fire Flower 08-11-2014.

        Comment


          Vond dit ook echt een prachtige bak! Het tempo was heel goed, al had de finale wel ietsje eerder gemogen! De prijs vind ik alleen een beetje te veel van het goede! Met een korting denk ik alsnog wel goed te doen!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
            Vond dit ook echt een prachtige bak! Het tempo was heel goed, al had de finale wel ietsje eerder gemogen! De prijs vind ik alleen een beetje te veel van het goede! Met een korting denk ik alsnog wel goed te doen!
            Dan moet het wel een retegoede korting zijn want anders vind ik het nog steeds te duur. Dus als er winkeliers zijn... ;-)
            greetz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              Demo filmpje 2014:

              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                Film demo 2014 toegevoegd aan startpost.

                Comment


                  Blijft mooi spul.

                  www.youtube.com/TheFreakyPyro

                  Comment


                    Comment


                      Voor mij één van de toppers van de avond. Tempo is heerlijk en gaat steeds iets sneller. Gouden mines reiken hoog de lucht in. Complete lucht gevuld met goud!

                      Comment


                        Dit was voor mij ook echt 1 van de toppers van de avond. Geweldig mooi, hierbij een filmpje excuus voor ietwat wazig beeld. Leuke reacties ook...

                        Comment


                          Deze was goed inderdaad (2013 versie) goud bleef erg mooi hangen.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            Filmpje van afgelopen jaarwisseling! Wat een pracht doos zeg

                            Comment


                              Deze komt met de effecten dan wel weer in de buurt van de oude Sky Palms.

                              Comment


                                Deze leek precies op cake A uit de Golden Power alleen dan in waaier goud bleef echt bizar lang hangen.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X