Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden of Eden 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door GTRulez Bekijk bericht
    Ah lekker, bij mij zit dit in de doos

    2x cake 1
    1x cake 2
    2x cake 3
    1x cake 6

    ik heb dus flink veel 3 stage whistles erin zitten. ff kijken hoe ik dees laat lopen, maar had toch gehoopt elke cake te hebben die erin hoort.. :(
    Als die winkel niet te ver is zou ik ze bellen en kijken of ze de andere hebben...
    ..

    Comment


      Die zit helaas niet echt om de hoek dus ik doe het hier wel mee. dan zou ik hooguit een cake 5 erbij willen hebben ipv de dubbele cake 1 want cake 4 vind ik niks :P

      eerste maar meteen laatste keer GOE...pak volgend jaar wel de cruel traction ipv dees.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door GTRulez Bekijk bericht
        Die zit helaas niet echt om de hoek dus ik doe het hier wel mee. dan zou ik hooguit een cake 5 erbij willen hebben ipv de dubbele cake 1 want cake 4 vind ik niks :P

        eerste maar meteen laatste keer GOE...pak volgend jaar wel de cruel traction ipv dees.
        bellen, melding van maken bij de winkel en dan vervolgens compensatie vragen. Dit is niet wat je gekocht hebt.
        greetzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          Deze gaat hier om 18u de lucht in!
          Ben benieuwd

          Comment


            Viel niet tegen maar hij ging liefst vier keer uit!
            Heb ik nog nooit gehad

            Edit: Nu ik het filmpje ofwel de filmpjes heb gezien omdat hij elke keer uit ging, heb ik het idee dat ze verkeerd genummerd waren.
            Mijn cakes waren aan de bovenkant genummerd en op die volgorde heb ik ze afgestoken. De finale kwam nu als eerste.
            Film is trouwens niet de moeite waard om te posten met al die onderbrekingen
            Laatst aangepast door Bitchass; 1 January 2015, 08:32.

            Comment


              Ik had m uiteindelijk toch quickmatch op quickmatch doorgelont (voor het eerst dat ik op die manier doorgelont heb) en bij mij liep die prima door. zoals ik eerder schreef had ik 2x cake 1, toen 2x cake 3, dan cake 2 en als laatst cake 6.

              en eerlijk gezegd vond ik m ook niet tegenvallen, ik was bang dat ik een miskoop had gedaan maar dat viel uiteindelijk mee. hij begon lekker rustig maar vanaf de 3e cake werd het een rambak. 3 traps fluit waren goed afgewerkt en gingen echt ver en daar zat vanwege de cakes die ik had de box vol mee :P toch weet ik niet of ik m volgend jaar weer neem. ik vind m wel aan de dure kant en had de tube's graag nog een slagje groter gezien. als je de kruitinhoud bekijkt had dat volgenmij wel moeten kunnen.

              Comment


                Te duur voor wat je krijgt. Ging veelste snel, 3 blokken schoten zich erg snel leeg. Voor ons niet meer.

                Comment


                  Straatfilmpje van de Garden Of Eden 2.0 O&N 2014-2015:

                  Comment


                    Vind m eerlijk gezegd overrated en te duur voor wat je krijgt.
                    Haal hem in ieder geval niet meer.

                    Royal Celebration presteerde echt vele malen beter

                    Comment


                      Film van mijn kant. Een andere tempo had m denk ik al beter gemaakt.

                      ..

                      Comment


                        Hij is niet slecht maar voor het geld zijn er zeker betere alternatieven te vinden.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                          Hij is niet slecht maar voor het geld zijn er zeker betere alternatieven te vinden.
                          Ik houd mijn verdere mening hier maar voor me. Ik had er 6. 2x los geschoten en na twaalf uur 4 tegelijk maar per 4 is alles leuk. Helaas geen beelden door een schrijffout (ben bijna alles kwijt, had 25 karton cakes maar ben nu al door m'n beeldmateriaal heen).
                          ..

                          Comment


                            Ik vind hem niet overtuigend overkomen. Voor het geld van deze box heb je een karton big 19 en 2 cruelty's bij wijze van spreken. Ik zou het wel weten dan.
                            Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                            Comment


                              Ik vind het ook best een slappe bak, effecten niet heel mooi afgewerkt en het lijkt wel een bij elkaar geraapt zooitje aan effecten. Nee, jammer deze bak. Met dat geld maak ik wel iets beters!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                De glitter willows zijn wel mooi op zich, maar zo op film, lijken de andere effecten redelijk klein.

                                De fluit tussendoor vind ik wel aardig, maar hiermee voelt deze bak meer als iets voor de consument die in 1 box veel verschillende effecten wil en niet noodzakelijk geweld of tempo zoekt.

                                Comment

                                Working...
                                X