Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden of Eden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Als je hem te duur vind of niet kan betalen heb je pech zeur niet en praat hier gewoon verder over de cake zelf want die is prachtig!
    Het gaat toch over de cake en het concept? Waarom zijn negatieve reacties altijd gelijk ongewenst?

    Te duur? Ja cker, check even die Katan box;).. Niet kunnen betalen? Lol, niet om te braggen maar er zullen er genoeg hier zijn die dromen van een budget wat ik uitgeef aan vuurwerk.

    Cake is degelijk en cker mooi, maar vind prijs kwaliteit ronduit slecht.

    Comment


      Helemaal eens met de posts van Slomo, behalve met de laatste regel dat deze cake cker mooi is, want ook dat vind ik niet. Ik vind het een redelijke bak maar veel te duur en ik ben ook van mening dat je voor dat geld beter zelf wat cakes achter elkaar kunt doorlonten die wel allemaal spectaculair zijn, beter geprijst en beter bij elkaar passen.

      Overigens kan het wel hoor, kijk maar naar de immmortal gold, de cakes uit die box zijn perfect op elkaar afgesteld en vormen wel degelijk één geheel wat dus wel een maarwaarde heeft om daar relatief wat meer voor te betalen dan voor zelf losse potten door te lonten. Dit ding is gewoon een aaneenreiging van verschillende potten, en niet al te mooie potten naar mijn mening.

      Comment


        Vind cake A erg mooi om te zien,maar helaas doet de rest van het blok me niet echt veel.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          Nee ik zal deze ook niet aanschaffen daarbij wil ik hem niet afkraken hoor, zo is het niet maar de wow factor ontbreekt gewoon alhoewel ik die salutes wel lekker vind.

          Comment


            Heb hem wel besteld want ik vindt het wel een goede bak, en met korting er af kost hij me maar €86,00.
            Kon ik hem niet voor laten liggen.
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
              Heb hem wel besteld want ik vindt het wel een goede bak, en met korting er af kost hij me maar €86,00.
              Kon ik hem niet voor laten liggen.
              Dan ben ik wel benieuwd waar jij hem dan voor die prijs vandaan hebt gehaald.

              Lijkt mij namelijk haast onmogelijk om hem voor dat bedrag op de kop te tikken!!!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                Heb hem wel besteld want ik vindt het wel een goede bak, en met korting er af kost hij me maar €86,00.
                Kon ik hem niet voor laten liggen.
                Lijkt mij ook erg stug.
                Ik weet namelijk wat ze inkoop zijn,En dan geloof ik er weinig van.
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                  Heb hem wel besteld want ik vindt het wel een goede bak, en met korting er af kost hij me maar €86,00.
                  Kon ik hem niet voor laten liggen.
                  Als je op de rest van het vuurwerk ook 60% korting krijgt zijn andere opties nog steeds beter imo..

                  Maar waar je in godsnaam inkoopsprijzen betaalt..:S

                  Als de rest van het vuurwerk korting max 30% is dan is dit inderdaad wel een betere deal..

                  Comment




                    Hier mijn video. Kijk in 1080p HD voor de mooiste kleuren die deze bak echt heeft.
                    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                    Comment


                      Bedankt Steef-Kaboom voor je film. Ik heb 'm eens goed bekeken en ik vind het echt géén slecht cake. De kleuren zijn mooi en de burst is goed. Ook een pluspunt is de diversiteit aan effecten, zodat je een complete show in één hebt. Ik had in het begin zéér hoge verwachtingen van deze cake na de films van de cakes van Rubro gezien te hebben en in eerste instantie vond ik deze tegen vallen, maar nu kijk ik er anders naar. Misschien komt het ook omdat deze alleen is geschoten en die van Rubro per 3. Al met al is dit zeker een aanrader. Goede burst en leuke effecten met een goed tempo voor een mooi prijsje. (met wat korting)
                      Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
                        Bedankt Steef-Kaboom voor je film. Ik heb 'm eens goed bekeken en ik vind het echt géén slecht cake. De kleuren zijn mooi en de burst is goed. Ook een pluspunt is de diversiteit aan effecten, zodat je een complete show in één hebt. Ik had in het begin zéér hoge verwachtingen van deze cake na de films van de cakes van Rubro gezien te hebben en in eerste instantie vond ik deze tegen vallen, maar nu kijk ik er anders naar. Misschien komt het ook omdat deze alleen is geschoten en die van Rubro per 3. Al met al is dit zeker een aanrader. Goede burst en leuke effecten met een goed tempo voor een mooi prijsje. (met wat korting)
                        Int echt was ze nog mooier
                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          Ik vind dit een mooi stukje vuurwerk. Vind het mooi op de manier dat ze de salutes er in hebben verwerk en eindigt. Mij lijkt een bedrag van 33 euro per 40 schots zeker acceptabel, als je sommige. Cakes ziet met 30 schoten waar je 40 euro voor betaald. Freaks kopen dit niet, omdat freaks meer in huis weten te halen met losse producten, maar voor de gemiddelde consument die er weinig van af weten, wat ze moeten halen om mooi vuurwerk neer te zetten zal deze box een prima alternatief zijn. Veel diversiteit, tussendoor heerlijke harde klappen door die salutes, en een (vind ik) acceptabele prijs.
                          Ja een mooi product, en dan uiteraat voor de gemiddelde consument.

                          Slimme set van royal om dit op de markt te brengen.

                          1 keer aansteken en je hebt een leuke showtje.

                          Comment


                            vuurwerkbieb

                            Comment


                              Zijn de salutes in werkelijkheid ook hoorbaar harder dan de sier shoten ?
                              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                                Zijn de salutes in werkelijkheid ook hoorbaar harder dan de sier shoten ?
                                Mwha vond het verschil echt minimaal eerlijk gezegd.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X