Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden of Eden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door robdegekste Bekijk bericht
    Iemand al foto's van het doorlonten?
    Even terug lezen op pagina 18 ;)

    Comment


      Pagina 18 zie ik niks, welk postnummer?

      Comment


        Hij is afgekeurd dit jaar dus hij wordt niet uitgeleverd ;)
        Vuurwerk is een passie!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door robdegekste Bekijk bericht
          Pagina 18 zie ik niks, welk postnummer?
          Vanaf post 265

          Comment


            maar er zijn nog een hoop 2012 versies op de markt! die waarschijnlijk wel doorgelont worden, dus ik snap je vraag!
            075 zaantjee

            Comment


              Hij was weer fenomenaal! Wat een ongelovelijk goed assortiment. Royal, zorg er alsjeblieft voor dat deze in 2014 gewoon weer te koop is!! Dit is vuurwerk zoals het hoort te zijn. Ze hebben hun slogan bij mij dit jaar zeker waargemaakt, niet de enige wel de betere samen met Wolff!
              Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

              Comment


                Wat een donders goede bak is dit. Ik en met mij de rest van de straat waren lyrisch. Een vrouw met een kindje kwam van straat verder weg om te zeggen dat ze het mooi vonden. Ze bedankten me voor een leuke show. Wat wel wat meer dan GOE, maar deze bak knalde echt goed hard door. Deze moet volgend jaar er ook weer inkomen. Zonder twijfel.
                greetzz
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  Ben wel erg benieuwd wat de reden van afkeuring is. Ben benieuwd of we het ooit te horen krijgen:P
                  Neem het ervan!

                  Comment


                    Filmpje van afgelopen jaarwisseling, heerlijke bak was dit!


                    Helaas stopte hij op een moment, niets aan te doen helaas, foutje in het lonten waarschijnlijk.

                    Bak was van mijn broer.

                    Comment


                      Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door FireworkAddicted Bekijk bericht
                        Ben wel erg benieuwd wat de reden van afkeuring is. Ben benieuwd of we het ooit te horen krijgen:P
                        Hij is schijnbaar afgekeurd omdat de box teveel decibels had,zei mijn dealer.
                        Vond het zeer jammer,had deze vorig jaar ook en was geweldig.
                        Ben dit jaar maar naar een vervanger gaan zoeken en dat viel niet mee.

                        Comment


                          Gaat Royal nu weer proberen deze dit jaar op de markt te krijgen?

                          Comment


                            Geen idee, met behoorlijk wat aanpassingen denk ik dan... De vraag is, is het dan nog wel de good old GOE?? ...of zal het voor altijd een legende blijven. 1 ding is zeker, er moet eerst een hoop financiele schade hersteld worden van een batch van 1800 stuks?? ...en de CBN natuurlijk. We zullen de ontwikkelingen wel te horen te krijgen dit jaar!
                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                              Geen idee, met behoorlijk wat aanpassingen denk ik dan... De vraag is, is het dan nog wel de good old GOE?? ...of zal het voor altijd een legende blijven. 1 ding is zeker, er moet eerst een hoop financiele schade hersteld worden van een batch van 1800 stuks?? ...en de CBN natuurlijk. We zullen de ontwikkelingen wel te horen te krijgen dit jaar!
                              Verkopen ze toch nog wat All Seasons?
                              Het leven is een feest!

                              Comment


                                Geen geweldige film maar hierbij mijn Garden of Eden van afgelopen jaarwisseling.

                                Comment

                                Working...
                                X