Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden of Eden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Waarom niet, als ze bij de winkelier al binnen zijn en ze zijn vrijgegeven mag de winkelier ze uitleveren. Dus afwachten en duimen maar.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
      Het zou de liefhebbers sieren om normaal met de winkels om te gaan. Als ik om me heen hoor doen ze allemaal hun best om het goed af te handelen en dan zou een beetje respect passen. Het is voor iedereen *****, deel het 'leed'.
      Mee eens. Ik heb het aanbod van de Zena Revolution geaccepteerd, wel wat anders dan GOE maar prima box. Niemand heeft om deze situatie gevraagd, ook de dealers niet. Om dan heel moeilijk te doen terwijl ik er al een paar jaar mooie kortingen krijg, vind ik zelf niet nodig.

      Maar omdat het toch wel de samenstelling van mijn collectie beïnvloedt, mag ik van me zelf nu nog wat extra's kopen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door LMFR Bekijk bericht
        Mee eens. Ik heb het aanbod van de Zena Revolution geaccepteerd, wel wat anders dan GOE maar prima box. Niemand heeft om deze situatie gevraagd, ook de dealers niet. Om dan heel moeilijk te doen terwijl ik er al een paar jaar mooie kortingen krijg, vind ik zelf niet nodig.

        Maar omdat het toch wel de samenstelling van mijn collectie beïnvloedt, mag ik van me zelf nu nog wat extra's kopen
        hehe, Goede smoes om nog wat extra's aan te schaffen ;-)
        Ik denk dat de revolution best een goede bak is. Ik had er zelf al naar gekeken toen ik hoorde dat er een keuring kwam door Vrom. Dus ik had denk ik ook zoiets gedaan.
        Nu hoef ik niet te kiezen, maar voor de mensen die wel iets moeten zoeken; Een winkelier kan er ook niets aan doen. Voor 155 euro kun je best wel wat moois uitzoeken ook al is het niet de GOE. Maar ik denk dat ik met 155 euro van Royal ook wel redelijk wat kan neerzetten aan losse cakes.
        greetzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
          Waarom niet, als ze bij de winkelier al binnen zijn en ze zijn vrijgegeven mag de winkelier ze uitleveren. Dus afwachten en duimen maar.
          Ik hoop het wel, maar ik denk dat het allemaal te lang zou gaan duren. Indien het toch door de keuring zou komen.

          Comment


            Eerste jaar dat ik me een beetje verdiept heb in vuurwerk en mijn gekozen product is afgekeurd.. Heb nu maar gekozen voor royal's celebration en golden power met bijbetaling van 50 euro. Heb het aanbod zelf gedaan en ze gingen ermee akkoord.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Gerald1980 Bekijk bericht
              Eerste jaar dat ik me een beetje verdiept heb in vuurwerk en mijn gekozen product is afgekeurd.. Heb nu maar gekozen voor royal's celebration en golden power met bijbetaling van 50 euro. Heb het aanbod zelf gedaan en ze gingen ermee akkoord.
              Daar heb je twee mooie bakken voor terug gekregen. Zou ik ook hebben gedaan.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Gerald1980 Bekijk bericht
                Eerste jaar dat ik me een beetje verdiept heb in vuurwerk en mijn gekozen product is afgekeurd.. Heb nu maar gekozen voor royal's celebration en golden power met bijbetaling van 50 euro. Heb het aanbod zelf gedaan en ze gingen ermee akkoord.
                Bij wie heb je dat besteld dan? Klinkt aanlokkelijk....

                Comment


                  ...................
                  Laatst aangepast door jejestilo074; 22 February 2014, 10:28.

                  Comment


                    Riezebos Amersfoort doet ook niet moeilijk. Of iets anders of je geld terug. Top toch.
                    Ga voor iets anders.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                      Stel dat ze de "afkeuring" ongedaan kunnen maken, kunnen we de GOE dan dit jaar nog in de winkel verwachten of is dat te kort dag?
                      Denk dat ze al bij veel winkels in de bunkert liggen.
                      Kom zei de vis in de vissenkom.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
                        Het zou de liefhebbers sieren om normaal met de winkels om te gaan. Als ik om me heen hoor doen ze allemaal hun best om het goed af te handelen en dan zou een beetje respect passen. Het is voor iedereen *****, deel het 'leed'.
                        Shinji, hier ben ik het helemaal mee eens en sta ik ook zeker achter.
                        Het is en blijft erg vervelend voor iedereen, dat moge duidelijk zijn.

                        Laat iederen zelf een keuze maken wat en of ze tevreden zijn met een vervanger.
                        Laten we daar nou niet pagina's vol over gaan vullen.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          De meeste verkooppunten hebben ze allang in de bunker liggen. Alleen kunnen en mogen ze de GOE niet uitleveren... en als ze het wel doen dan halen ze grote problemen binnen.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                            De meeste verkooppunten hebben ze allang in de bunker liggen. Alleen kunnen en mogen ze de GOE niet uitleveren... en als ze het wel doen dan halen ze grote problemen binnen.
                            Grote problemen? Leg uit?

                            Comment


                              Dit zijn niet mijn woorden, heb dit van Haokan gehoord.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Luuk22 Bekijk bericht
                                Grote problemen? Leg uit?
                                Als een winkelier alsnog de GoE verkoopt en tijdens verkoopdagen meegeeft dan plegen ze een 'economisch delict' en dat kan heel naar uitpakken als verkooppunt..

                                Comment

                                Working...
                                X