Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden of Eden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vroeger toen de eerste rolletjes in Nl tekoop waren (1998/2000)
    Wert de 2000sh variant ook op het laatste moment afgekeurd!
    Dat was ook slechts enkele weken voor 31dec.
    Nix bijzonders aan.

    Maar mocht dit gerucht kloppen dan zou dat wel eens de nekslag van Royal kunnen zijn..
    Veel producten konden door omstandigheden niet optijd komen.
    En nu worden (misschien) wel producten die er wel optijd in ons land zijn afgekeurd.
    Dat gun je gewoon niemand!
    Geen een importeur!
    Misschien kan iemand van Royal wat opheldering geven?.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      Haha ik heb het even nagelezen en ik vind helemaal niet dat er heftig wordt gereageerd hoor en jij tikt niemand op de vingers, althans die gedachte had ik iig niet bij jou.
      Het was ook meer met een grote knipoog bedoelt. En een Big Smile

      Ja heren van Royal. Hoe zit het nou met de GOE?
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Haha ik heb het even nagelezen en ik vind helemaal niet dat er heftig wordt gereageerd hoor en jij tikt niemand op de vingers, althans die gedachte had ik iig niet bij jou.
        Ik heb het geheel ook nog eens na zitten lezen.
        Ik weet niet precies (woordelijk, ik was er immers zelf niet bij) wat de beste verkoper van Hol heeft gezegd. Maar wat ik zo beluister, ook van mijn twee medefreaks, is dat er dus enkele tientallen getest worden of al getest zijn. Dat gebeurt naar mijn weten altijd en met meerdere producten.
        Als er niets geks gevonden wordt gaan deze producten dus gewoon verkocht worden. Maarja, er is natuurlijk altijd een reële kans dat VROM er anders over denkt....
        Laten we hopen dat de GOE de test doorstaat.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
          Ik heb het geheel ook nog eens na zitten lezen.
          Ik weet niet precies (woordelijk, ik was er immers zelf niet bij) wat de beste verkoper van Hol heeft gezegd. Maar wat ik zo beluister, ook van mijn twee medefreaks, is dat er dus enkele tientallen getest worden of al getest zijn. Dat gebeurt naar mijn weten altijd en met meerdere producten.
          Als er niets geks gevonden wordt gaan deze producten dus gewoon verkocht worden. Maarja, er is natuurlijk altijd een reële kans dat VROM er anders over denkt....
          Laten we hopen dat de GOE de test doorstaat.
          De laatste dagen zijn er al genoeg van deze fantastische rakkers getest in de demo's.
          Zijn in mijn ogen niet buitensporig bruut dat je je eigen afvraagt klopt dit wel.
          Ga er ook vanuit dat het allemaal goed komt, al heb ik wel slecht geslapen hierdoor.
          VEILIGHEID EERST

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door hutter Bekijk bericht
            .Ga er ook vanuit dat het allemaal goed komt, al heb ik wel slecht geslapen hierdoor.
            Jij niet alleen want deze bak is de basis van mn showtje wat ik in gedachte had.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
              Ik vind die eerste cake hiervan zo'n beauty, die felle bijzondere kleurencombi's...Royal is goed in kleur, daarom maar de Freezing Steel besteld maar als die eerste cake hiervan los te koop zou zijn wist ik het ook wel. In de box als geheel zou ik hem pas later naar voren laten komen, en de goudcakes wat meer spreiden.
              In welke volgorde zou jij hem schieten dan? wel benieuwd naar.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                Ik denk dat RF Jeroen het te druk heeft én het niet ziet zitten om al te vroeg al uitspraken te gaan doen. Als het nodig is, laat hij wel horen. Als het niet nodig is, gaat dit ding gewoon over de toonbank. Ik vond hem op demo's ook niet dusdanig buitensporig presteren dat je afkeuring verwacht. Maar als een burst nét boven de 120db zit, en het VROM menneke is chagrijning...

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Ik denk dat RF Jeroen het te druk heeft én het niet ziet zitten om al te vroeg al uitspraken te gaan doen. Als het nodig is, laat hij wel horen. Als het niet nodig is, gaat dit ding gewoon over de toonbank. Ik vond hem op demo's ook niet dusdanig buitensporig presteren dat je afkeuring verwacht. Maar als een burst nét boven de 120db zit, en het VROM menneke is chagrijning...
                  Geloof dat siervuurwerk maximaal 156DB mag zijn op 2 meter afstand gemeten.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                    In welke volgorde zou jij hem schieten dan? wel benieuwd naar.
                    Ik zou geloof ik eerder denken aan deze volgorde:

                    c-b-e-a-d-f

                    maar ik zou er wat langer over moeten nadenken en filmpjes kijken om mezelf ervan te overtuigen met 6 cakes en 2 die aardig op elkaar lijken (die goudcakes b en d zijn het geloof ik) is het best moeilijk. Maar ik zou die pracht van een kleurcake later er in willen hebben, zit nou zo als minderwaardig ding vooraan :P

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                      Gaan we de Goe nu ineens weer afkraken.
                      En ik snap niet waarom er geen enkel negatief woordje over Royal gezegd mag worden

                      Iedere importeur heeft zijn betere en mindere producten.

                      Comment


                        Lieve Lezers, Beste Freaks en wie we vergeten.

                        We reageren maar weer even op deze topic omdat we merken dat er onrust gaat ontstaan.
                        Wij als Royal Fireworks Nederland BV hebben GEEN mailing en of schrijven eruit gedaan dat het item Garden of Eden is afgekeurd of niet meer op voorraad is.

                        Het item is op dit moment aan een test onderheven bij het ministerie van VROM.
                        We wachten deze test uitslagen ook met spanning af.
                        Wij hebben het Type en Batch test rapport welke de TUV voor ons heeft uitgevoerd.
                        Op deze rapporten staan geen bijzonderheden en alles voldoet aan de CE voorschriften.

                        Kortom blijf vertrouwen, onze Bulldog wordt nooit een Pekinees!

                        Fijne dag.

                        Team Royal Fireworks

                        Royal Fireworks niet de enige, wel de Betere!
                        Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

                        Comment


                          Beste RF JEROEN,

                          Wanneer komt de uitslag van VROM bij jullie binnen? En zou je dit bekend kunnen maken op dit forum?

                          Normale regel is nl een vervangend gelijkwaardig product bij niet kunnen leveren. Lijkt mij dat voor de GOE er geen vervanging bestaat. Kunnen degene die GOE besteld hebben nog gaan shoppen voor een ander product!

                          mvrgr

                          Comment


                            Je mag als klant altijd je geld terug vragen of het op een andere manier afhandelen via je dealer (de 125% regel bijvoorbeeld). Want een enkel product meegeven als vervanger wordt inderdaad lastig.

                            Maar laten we vooral niet op de zaken vooruit lopen. Komt vast goed. Ik heb er vertrouwen in.

                            En mocht het dan toch in het slechtste geval op afkeur uitlopen dan scheelt me dat weer 310 €. Toch best fijn in deze tijden van crisis.

                            Comment


                              het blijft toch idioot trouwens dat het VROM nog een keer testen gaat doen in Nederland. Er worden batchtesten gedaan. Dat gaat met best veel cakes uit een serie. Vervolgens worden alle resultaten in een rapport opgesteld en krijg je uiteindelijk de keuring erop. Wat gebeurt er in Nederland? Ze testen het gewoon opnieuw. Dan denk ik: doe die batchtest dan niet en geen CE want dat heeft kennelijk weinig waarde. Er worden in Nederland gewoon weer telkens monsters genomen van cakes. Alles wordt 4 keer onderzocht. Zo zijn er al cakes van andere importeurs afgekeurd die gewoon door alle testen waren gekomen, maar waar er in Nederland bij een test net 1 cake iets afweek. Daar wordt je toch flauw van?

                              Volgens mij zijn de mensen bij het VROM zelf vuurwerkgeil en willen ze zoveel mogelijk zelf ook genieten van het spul.
                              greetzzz
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                                Zo zijn er al cakes van andere importeurs afgekeurd die gewoon door alle testen waren gekomen, maar waar er in Nederland bij een test net 1 cake iets afweek. Daar wordt je toch flauw van?
                                Dat is inderdaad erg zuur hoop niet dat dit gebeurd.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X