Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden of Eden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik had dikke PECH dat ie niet in 1x ging, maar laten we 1 gaan knallen, dan piep je anders
    heb er al een paar gedaan, hij is SUPER als ie goed gelont is :P

    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Al die enorm positieve reacties, was ook erg benieuwd toen ik bij Harten4 hoorde dat ie zo goed was bij de demo van Ano Vuurwerk. Nu heb ik hem gezien bij Rowy, maar ik kon er, op de laatste cake na, niet echt warm van worden en zou hem dan ook zeker niet kopen.
    Als ik dan jullie reacties lees en nu ook de film hierboven zie (niet die van Rowy), lijkt het inderdaad beter te zijn dan wij gezien hebben. Ligt het nou aan mij of was die bij Rowy gewoon minder dan?
    www.rowyvuurwerk.nl

    Comment


      De wedstrijd vanavond tussen de Garden of Eden en de 6 Elements is wat mij betreft nipt gewonnen door Royal. Geweldige overgangen, harde burst, gewoon een spektakel. Wel vind ik dat door de harde burst de effecten ( vooral het goud) te ver verspreid worden, waardoor ze niet zo goed uit de verf komen als die van Rubro. De 6 elements verliest het echter op de overgangen. De roodwitte blinkers doen echt afbreuk aan de cake, ondanks die mooie mine eronder. Daar zit dan gelijk het probleem. Die zie je niet omdat je naar boven staat te kijken.

      Comment


        Hierbij mijn film van beide cakes, de Garden of Eden, en de 6 Elements, zelfde camera.

        Moet wel alvast zeggen dat mijn filmkunsten niet super zijn, maar ach

        Garden of Eden:


        6 Elements:



        Mijn persoonlijke voorkeur gaat toch naar de Garden of Eden !
        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          Royal is op veel fronte tog beter in mijn ogen als de 6elements van Rubro.
          Ja ik ben tog blij dat ik die vergelijking heb gezien..
          Ik kies voor Royal.
          Helaas had Royal in slecht begin..
          Maar eerlijk is eerlijk... Dit blijkt gewoon een monsterlijke bak tezijn.
          Ik neem heel veel van mijn woorden terug.
          Behalven die palmpjes met green blink..
          Die blijf ik wel matig vinden.
          Maar voor de rest een mooi bakje.

          Comment


            Filmpje van mijn kant...

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Rocket-freak Bekijk bericht
              Filmpje van mijn kant...

              Die heb je d'r heel mooi op staan. Mijn complimenten!

              Comment


                Mooi tempo, zo hoort het!

                Comment


                  @ Rocket-freak,
                  Echt heel gaaf gefilmd man!

                  Comment


                    Moonflower,Cake A: RFC141200-A: blue tail: to orange mine to blue/orange star, to blue mine to blue/lemon
                    to purple mine to purple/blue star, silver tail to salute w/blue mines

                    Shiny Treasure,Cake B: RFC141200-B: golden tail to brocade crown, golden tail to golden strobe,
                    golden tail to crackling rain, silver tail to salute w/golden willow mines

                    Petunia,Cake C: RFC141200-C: silver tail to silver wave red strobe, silver tial to silver wave green strobe,
                    blue tail to brocade crown blue star, silver tail salute w/silver wave mines

                    Smokey River,cake D: RFC141200-D: golden tail to golden wave, silver tail to white strobe ,
                    golden tail to crackling rain, crackling rain mines to silver tail salute

                    Blowing Winds,Cake E: RFC141200-E: golden tail to brocade crown green star, golden tail to brocade crown purple star,
                    golden to tail brocade crown blue star, silver tail to salute w/brocade mines

                    Perfect World,Cake F: RFC141200-F: Chrysanthemum mines to chrysanthemum, chrysanthemum mines to silver tail salute
                    Light some fireworks, and see who answers.

                    Comment


                      Hele gave box, de eerste cake vind ik meteen de mooiste. Maar toch pakt ie me niet. Na de 2e cake verwacht je (ik) een finale, maar die komt niet. Hij blijft maar door gaan, zonder tempowisselingen, en op één of andere manier verlies je je aandacht (je merkt het ook aan het publiek). Toch hoop ik dat iemand bij mij in de straat 'm wel koopt!
                      Laatst aangepast door Highscr5; 14 December 2012, 02:17. Reden: taalfoutjes

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
                        Hele gave box, de eerste cake vind ik meteen de mooiste. Maar toch pakt ie me niet. Na de 2e cake verwacht je (ik) een finale, maar die komt niet. Hij blijft maar door gaan, zonder tempowisselingen, en op één of andere manier verlies je je aandacht (je merkt het ook aan het publiek). Toch hoop ik dat iemand bij mij in de straat 'm wel koopt!
                        Nou, alles eens goed bekeken, wat projectjes uitgedacht. Elke cake in de Garden of Eden is een mooie finale cake (met salutes). Zo ga ik 'm ook gebruiken. Heb 'm net dus toch maar besteld!

                        Comment


                          Laatste filmpje is inderdaad geweldig. Begin 'm ook steeds mooier te vinden maar snap ook dat mensen hun aandacht wat verslapt; ondanks de wisseling in effect en tussenstukjes met salutes zitten er niet echt verrassende 'wow'-stukjes tussen. 't Is gewoon constant dezelfde hoge kwaliteit mooie effecten, en dat lekker lang Persoonlijk vind ik het meer iets om te hebben als enig blok; alles zit erin, dan als hoogtepunt in een show. Dan heb ik liever een piekmomentje met een blok wat een duidelijk eenduidig effectbeeld geeft, een duidelijk thema. Maar dit is een prachtig monsterblok, absoluut.

                          Comment


                            Vind de eerste en laatste cake erg mooi. De rest pakt mij niet zo. Heb al genoeg gouden cakes dit jaar. Heb hem daarom ook niet besteld.

                            Comment


                              Aan deze combinatie kan je goed horen hoe constant de blokjes van Royal doorbeuken. Zo ging het gisteren dus met alle Royal producten. Geen extreme uitschieters naar boven of beneden, maar voortdurend een hoog niveau. Het oogt misschien eenvoudig, maar wacht maar tot het in de straat tekeer gaat. Dit is wat ik erg waardeer aan Royal, geen bullshit maar gewoon goed presteren.

                              Later deze week zal ik mijn filmpje ook nog posten, zit nu even aan mijn uploadlimiet.
                              Laatst aangepast door Jupilerfreak; 14 December 2012, 09:49.

                              Comment


                                Hier mijn filmpje van gisteren bij de demo van Hol vuurwerk :

                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X