Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden of Eden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bied die doos dan ook gelijk aan voor 139,-. Grotere kans dat hij dan in mijn bezit was geweest.
    Nu lijkt het wel alsof men er vanaf wil. Bij de meeste aanbieders is men al gezakt met de prijs.
    Ben bij de demo geweest, en het meest storende aan dit product is dat de opbouw van geen meter klopt. Maar RF geeft aan dat hij hoort zoals hij is geschoten. Super start en dan een terugval, kan mij niet voorstellen dat dat de bedoeling is geweest.

    Comment


      Schiet inderdaad erg rommelig, filmpje nogmaals bekeken en als je goed oplet zie je steeds meer fouten naar voren komen.

      100 euro en anders komt deze er hier niet in!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door 8inches Bekijk bericht
        ik ben ook nog niet overtuigd!

        Vind 139 euro alsnog veel geld voor deze cake, tuurlijk zijn het 240 schoten maar wel boeketjes gelijkend aan de heavy 3 4 5 potjes van dynasty.

        15 cakes met 16 shots koop je voor normale prijzen rond de 100 euro, denk maar na... gaat daar nog 40% korting van af bouw je zelf zo een doos voor 60 euro!
        Ik vind de vergelijking met de heavy's van wolff niet een goede vergelijking. Ik heb deze box nu 2x live gezien. De boeketten zijn net zo groot als de toppers van royal zelf. En een 15/16 shots is geen 500 Gram cake, waardoor je berekening niet realistisch is in verhouding met de kalibers en samenstellingen van deze cakebox.

        Comment


          Kan het me ook niet voorstellen dat royal zon blok maakt en dat er dan heavy 3 boeketjes uit moeten komen. Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met royal producten en ga ervanuit dat dit blok ook geen miskoop zal zijn voor wat ik ervoor betaald heb.
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            Je zal ook wel gelijk hebben. In je straat moet het wel heel beroerd gaan om het als teleurstellend te ervaren. Het gaf alleen niet het gevoel dat het een moet hebben product was. Al stopt men er tien dozen in één, het gaat om de beleving.
            Mijn lijst betreft Rubro en Royal is 50/50. En vorig jaar zeer genoten van het RF vuurwerk eigenlijk nog meer dan dat van Rubro. Maar ik vermoed dat het kwartje dit jaar naar Rubro gaat vallen.
            En we zullen het beleven straks, en je zal zien, ieder weer zijn eigen mening en eigen beleving. En zo hoort het ook! Anders wordt het erg saai!!!!

            Comment


              Ik vind het echt steeds idioter met die vergelijkingen hier op dit forum. Het lijkt wel of de confrontatie steeds maar opgezocht wordt net als in bv. het topic van de Immortal Gold. Ik doel dus niet alleen op dit product van deze importeur maar omdat het nu toevallig over dit product gaat:
              40 schots cakes 25mm met tussen de 13,5 en 14,5 gram per tube voor de effecten en ruim 10 gram voor de salute schoten is geen 16 schots 20mm met max. 8 tot 10 gram per tube voor de effecten.
              Sowieso is de burst van garden of eden veel harder, misschien zelfs wel iets te, vandaar dat er geen verschil te horen is tussen de salutes en de effecten. Ook zijn de effecten wat sneller weg.
              Vergelijking met de cakes van bv. Rubro gaan ook niet op, die hebben boven de 15 gram per tube.
              Je kan deze cakes het beste vergelijken met andere producten van Royal zelf. Die komen namelijk uit dezelfde fabriek. Echter ziet het er wel naar uit dat de productie dit jaar iets anders is dan voorgaande jaren.
              ..

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                Kan het me ook niet voorstellen dat royal zon blok maakt en dat er dan heavy 3 boeketjes uit moeten komen. Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met royal producten en ga ervanuit dat dit blok ook geen miskoop zal zijn voor wat ik ervoor betaald heb.
                Veel zal het niet gaan schelen hoor in vergelijk met heavy 3 4 5!

                Ik maak me eigen versie wel en dan met salute potjes zonder sterren erin!

                Al met al vind ik de boeketten tegenvallen en het is 1 groot omsamenhangend rommeltje.

                Het verschil met de immortal gold is dat de immortal gold gewoon van prof kwaliteit is.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door 8inches Bekijk bericht
                  Veel zal het niet gaan schelen hoor in vergelijk met heavy 3 4 5!

                  Ik maak me eigen versie wel en dan met salute potjes zonder sterren erin!

                  Al met al vind ik de boeketten tegenvallen en het is 1 groot omsamenhangend rommeltje.

                  Het verschil met de immortal gold is dat de immortal gold gewoon van prof kwaliteit is.
                  ik zal de gardens of eden en de heavy series van wolff beide filmen met oud en nieuw en ik zal ze even naast elkaar monteren in een filmpje dan zal je zien wat het verschil is ;) overigens ben ik nog steeds van mening dat dit de beste doorlont bak is. misschien juist omdat niet alles perfect is, daarnaast vind ik de effecten gewoon erg mooi dat de salute's niet harder klinken zie ik wel met oud en nieuw.

                  Comment


                    Daar heb ik wat aan pyrox alvast bedankt.
                    Laatst aangepast door 8inches; 13 November 2012, 23:59.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door 8inches Bekijk bericht
                      Veel zal het niet gaan schelen hoor in vergelijk met heavy 3 4 5!

                      Ik maak me eigen versie wel en dan met salute potjes zonder sterren erin!

                      Al met al vind ik de boeketten tegenvallen en het is 1 groot omsamenhangend rommeltje.

                      Het verschil met de immortal gold is dat de immortal gold gewoon van prof kwaliteit is.
                      Sorry dat ik zeg, maar ook dit is weer een vergelijking wat ik erg genuanceerd vindt.

                      1) Immortal gold is 15+ Gram
                      2) De versie die op de demo van rubro is geschoten betreft een sample...
                      3) de kalibers, aantal schoten, en effecten zijn totaal anders

                      Als je naar de groenteboer moet om appels te halen, kom je dan met peren in huis? Niet om je aan te vallen ofzo, maar die vergelijkingen van de laatste tijd op het forum worden steeds gekker.

                      Zelf heb ik er wel voor gekozen om deze box te nemen. Puur omdat er veel diversiteit in zit en de kleuren erg helder zijn zoals we van Royal gewenst zijn.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Dmenrapstar Bekijk bericht
                        Sorry dat ik zeg, maar ook dit is weer een vergelijking wat ik erg genuanceerd vindt.

                        1) Immortal gold is 15+ Gram
                        2) De versie die op de demo van rubro is geschoten betreft een sample...
                        3) de kalibers, aantal schoten, en effecten zijn totaal anders

                        Als je naar de groenteboer moet om appels te halen, kom je dan met peren in huis? Niet om je aan te vallen ofzo, maar die vergelijkingen van de laatste tijd op het forum worden steeds gekker.
                        De immortal gold was geen sample geloof ik gelezen te hebben
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                          De immortal gold was geen sample geloof ik gelezen te hebben
                          Niet alles wat wordt geschreven is waarheid Djaimy... Op dit moment zitten ze zelfs nog op de boot ;)

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Dmenrapstar Bekijk bericht
                            Niet alles wat wordt geschreven is waarheid Djaimy... Op dit moment zitten ze zelfs nog op de boot ;)
                            Ohw haha bedankt, ik hoop maar dat die er het zelfde uitziet, want hij is besteld . Laten we nu maar weer ontopic gaan voordat de moderators het zeggen.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Diegene die nu op de boot staan betreft wel een 2e zending.
                              Waren nogal snel door de vooraad
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                                Diegene die nu op de boot staan betreft wel een 2e zending.
                                Waren nogal snel door de vooraad
                                en zo zie je ook hier weer hoe snel er verkeerde praatjes in de openbaarheid worden geslingerd... Dank voor de nuancering!

                                En voordat mensen gaan van 'o neeeee, dan zijn daar 2 verschillende versies van straaahaaaaks'; daarover wordt bij alle andere cakes in continue productie en diverse verschippingen toch ook niet gemiept? 't Is geen Wolff ofzo

                                Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
                                Je kan deze cakes het beste vergelijken met andere producten van Royal zelf. Die komen namelijk uit dezelfde fabriek. Echter ziet het er wel naar uit dat de productie dit jaar iets anders is dan voorgaande jaren.
                                In welke zin, genius? Ook zo'n ietwat té harde burst? (waar sommigen juist weer heel blij mee zouden zijn...)

                                Comment

                                Working...
                                X