Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    werd er daar al een adviesprijs bij genoemd gister?
    nu dan onderhand een prijs opgedoken ergens?

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      nu dan onderhand een prijs opgedoken ergens?
      5.50 advies verkoop prijs 2012
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #48
        Dat vind ik eerlijk gezegd prijziger dan verwacht, gezien de 100 stuks. Maar ja; als je weer kijkt dat grote kleiknallers of vlinders elders voor 12-48 stuks voor die prijs gaan, valt het eigenlijk ook wel weer mee.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Dat vind ik eerlijk gezegd prijziger dan verwacht, gezien de 100 stuks. Maar ja; als je weer kijkt dat grote kleiknallers of vlinders elders voor 12-48 stuks voor die prijs gaan, valt het eigenlijk ook wel weer mee.
          Let maar eens op wat er met het knalvuurwerk gaat gebeuren qua prijs de komende jaren.
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Dat vind ik eerlijk gezegd prijziger dan verwacht, gezien de 100 stuks. Maar ja; als je weer kijkt dat grote kleiknallers of vlinders elders voor 12-48 stuks voor die prijs gaan, valt het eigenlijk ook wel weer mee.
            Zijn geen 100 stuks,maar 60 stuks in een doosje voor 5,50.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
              Let maar eens op wat er met het knalvuurwerk gaat gebeuren qua prijs de komende jaren.
              Wat, al het knalwerk bij alle importeurs/verkooppunten? Of alleen deze knaller, alleen bij jullie in DB?

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Wat, al het knalwerk bij alle importeurs/verkooppunten? Of alleen deze knaller, alleen bij jullie in DB?
                Dit geld in het algemeen.
                Men gaat steeds meer over naar de kwalitatievere,wat duurdere knallers.
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  #53
                  dus 1e jaar wat duur voor goeie kwaliteit en daarna verlagingen? tof

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                    dus 1e jaar wat duur voor goeie kwaliteit en daarna verlagingen? tof
                    Nee, eerste jaar duurder en volgende jaren NOG duurder!
                    Het leven is een feest!

                    Comment


                      #55
                      Wat een gezeur om die 5.50 voor 60 stuks. Sommige knallers uit BE kosten dat per 5 of 10. En hij heeft gelijk GBV-WECO halveren de verpakkingen al van 200 naar 100 dit jaar. Prijs blijft het zelfde en ergens wel te snappen anderhalve cent is nog een koopje. Als je ziet wat het voor werk is. En het is nog tientallen keren goedkoper dan illegaal spul op internet

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                        Wat een gezeur om die 5.50 voor 60 stuks. Sommige knallers uit BE kosten dat per 5 of 10. En hij heeft gelijk GBV-WECO halveren de verpakkingen al van 200 naar 100 dit jaar. Prijs blijft het zelfde en ergens wel te snappen anderhalve cent is nog een koopje. Als je ziet wat het voor werk is. En het is nog tientallen keren goedkoper dan illegaal spul op internet
                        Maar die knallers knallen tenminste ook een beetje, waarschijnlijk gaan de prijzen flink omhoog en de knal niet of een klein beetje.
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                          Dit geld in het algemeen.
                          Men gaat steeds meer over naar de kwalitatievere,wat duurdere knallers.
                          Ik vind t een prima idee, voor goede knallers betaal ik graag wat meer. Vroeger waren de astronauten etc ook veel duurder, maar ook stukken beter.
                          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                          Comment


                            #58
                            Ik vind het een mooie label. Ben best bereid wat meer te betalen voor een goed afgewerkte knaller. Proberen waard. Denk dat ik maar een doosje bestel

                            Comment


                              #59
                              Heb hier ook een doosje van besteld. Ben benieuwd! Ook leuk om te zien dat de knallers nog best flink zijn. Gooit wat lekkerder

                              Ook ik ben een voorstander van hardere knallen en betere kwaliteit voor een wat hogere prijs.

                              Comment


                                #60
                                Nou ben benieuwd ga deze ook kopen.
                                Laatst aangepast door Angel; 20 December 2012, 16:09.

                                Comment

                                Working...
                                X