Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Thunder Smoke

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Hier ga ik zeker een paar pakjes van genieten! Lijkt me geweldig overdag, hoor nou de kids in de straat al 'oooooooh'en haha

    Comment


      #77
      En een filmpje vanuit China!

      Comment


        #78
        Dat filmpje is 2 maande geleden al gepost;)

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
          Dat filmpje is 2 maande geleden al gepost;)
          Oh sorry, kreeg hem net pas in mijn abonementen box ding. Excuses.

          Comment


            #80
            Ik heb 3 pakjes besteld om te proberen. Als ze echt goed zijn, dan haal ik er nog een paar bij. Ik heb het geluk dat er een vuurwerkwinkel op enkele honderden meters van mijn huis is die deze dingen verkoopt.

            Comment


              #81
              Oeh, van dit soort nieuwe producten word je gewoon blij!
              Echt een hele vette nieuwkomer dit.
              En perfect om een daylight projectje mee te maken.

              Hopelijk wijkt het 'echte' product in de winkel niet veel af van de film.

              Zijn deze al ergens voor een zacht prijsje in kartonvoordeelwinkels ontdekt??

              Comment


                #82
                Dit is echt fantastisch, een uniek leuk product. Ik koop ze.

                Comment


                  #83
                  Ik heb hier meerdere pakjes van besteld, ik hoop dat het geen flut spul is! Het China filmpje is de slechtste imdicatie die ik ooit heb gezien, dus het blijft op hopen.

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Ik heb hier meerdere pakjes van besteld, ik hoop dat het geen flut spul is! Het China filmpje is de slechtste imdicatie die ik ooit heb gezien, dus het blijft op hopen.
                    Haha inderdaad, zoals met wel meerdere royal productfilmpjes....
                    Ook ik heb ze op de lijst staan, wel puur op de gok dit jaar. Op een demo zal je deze niet terug zien dus het zal wachten worden tot de 28e december denk ik.
                    Ach joh, en ook al vallen ze wat tegen, als je ze een gekleurd rookspoortje achterlaten en een leuke knal geven kun je in ieder geval wel even lekker door stoken .

                    Comment


                      #85
                      Mocht het inderdaad niks zijn dan weet je dat voor €5,-
                      Als ze getest zijn om 10:00 op de 31ste kan je alsnog altijd bijhalen als ze nog leverbaar zijn
                      Ik weet iig wat er om 10:00 de lucht in gaat haha
                      Laatst aangepast door 5pyroman5; 22 November 2012, 16:02.
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        #86
                        Ik zorg dat ik het eerste NL filmpje heb dit jaar mensen!

                        Comment


                          #87
                          Ga er zelf een projectje van bouwen, 10 salvo's van 3 stuks in W-shape en dan zijn de salvo's per kleur.
                          [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
                            Haha inderdaad, zoals met wel meerdere royal productfilmpjes.....
                            Waarop doel je hiermee? graag wat meer uitleg zou fijn zijn!

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door pyromaniac Bekijk bericht
                              Waarop doel je hiermee? graag wat meer uitleg zou fijn zijn!
                              Specifieker kan hij niet zijn. Hij zegt dat het bizar vertekende china filmpje niet alleen met dit product is. Sterker nog, kan me herrineren dat dit bij alle producten in het verleden ook het geval was. Ajoh, gewoon 2" profblokken gebruiken. Zal vast wel op het consumenten vuurwerk lijken dat verkocht gaat worden in Nederland..

                              Maar laten we a.u.b. daar geen discussie over voeren in dit topic. Wil je een discussie er over voeren, maak een topic aan want ik heb zat te vertellen.

                              Comment


                                #90
                                Ben hier wel benieuwd naar. Op het filmpje ziet dit er wel erg goed uit, maar ben bang dat het wel minder wordt. Maar met een mooi gekleurd rookspoor en een goede knal ben ik al blij. Is kijken of ik deze ergens kan krijgen

                                Comment

                                Working...
                                X