Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Thunder Smoke

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
    Zijn er nog winkels die deze singleshot verkopen? Ben ze afgelopen jaar namelijk niet tegengekomen.
    er zijn nog wel winkels die ze verkopen.

    Comment


      Haokan bijvoorbeeld.

      Comment


        En bij bepaalde winkels in de aabieding, nu met extra korting van de Freak-actie. Ik zal verder geen namen noemen...
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          Allemaal heel mooi die aanbiedingen (al vind ik ze als singleshot nog steeds aan de prijs blijven), maar gezien het 18.00 besluit vorig jaar, zie ik het nut van deze mortieren niet echt meer.

          Dan zou ik mijn geld steken in een goedkopere zonder rook.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
            Allemaal heel mooi die aanbiedingen (al vind ik ze als singleshot nog steeds aan de prijs blijven), maar gezien het 18.00 besluit vorig jaar, zie ik het nut van deze mortieren niet echt meer.

            Dan zou ik mijn geld steken in een goedkopere zonder rook.
            Een paar pakjes voor overdag is altijd leuk
            -FireworksHolland-

            Comment


              Leuke is als je deze afsteekt kan de politie aan de hand van je rookpluim de exacte locatie bepalen haha.

              Lekkere knal komt hier vanaf.
              In mijn ogen toch wel 1 van de hardste samen met de whistling thunderqeeun van katan.

              Comment


                Moet zeggen dat het prachtige single shots zijn, alleen jammer dat als ik er soms 1 af stak en keek naar boven, dat die besloot om op de grond pas te knallen.. maar als ze het goed doen zijn het zeker één van de mooiste single shots. Het blijven aanraders!
                YouTube: BryanG5161

                Comment


                  Afgelopen 1 augustus in Zwitserland nog een aantal weggestookt. Zijn echt heerlijke single shot, helemaal als het nagenoeg windstil is.

                  Comment


                    Het blijven zeker aanraders die singelshots. Alleen om nou een hele bulk te halen van die rook thunderkings.. is een duur grapje en de rook is inderdaad met een beetje wind zomaar weg.
                    Je betaald zo €3,- meer per pakje van 6. Dus dat beetje rook kost je €0,50 per singelshot. Lekker Hollands hahaha

                    Waarom worden er nog daglicht artikelen verkocht eigenlijk? Is ook misleiding dan toch? (een beetje?)
                    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                    Comment


                      Waarom worden er nog daglicht artikelen verkocht eigenlijk? Is ook misleiding dan toch? (een beetje?)[/QUOTE]

                      Ja er zijn ook al enkele winkels gestopt met het verkopen van deze singleshots. Vind dit toch wel jammer... Blijven toch wel top dingen die zeker met stil weer erg tot hun recht komen.
                      -FireworksHolland-

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
                        Waarom worden er nog daglicht artikelen verkocht eigenlijk? Is ook misleiding dan toch? (een beetje?)
                        Ik voel me toch enigszins aangesproken dus reageer ik er maar even op.

                        Waarom is dat misleiding? Misleiding betekent dat de winkelier de klant bewust met iets voor de gek houdt. Waarmee dan?

                        Bij Huisman hebben we er heel duidelijk bij staan dat het rook-artikelen zijn en vuurwerk voor overdag betreft. Tegelijkertijd weet inmiddels iedereen wel dat je overdag niet mag stoken, dat hebben we ook nog eens op verschillende plekken op de website staan. Diverse klanten die deze artikelen toch kopen, steken ze over het algemeen niet eens af met Oud & Nieuw maar tijdens bruiloften, kampioenswedstrijden, enz.

                        Kijk, als een winkelier ze zou verkopen als gewone single shots dan heb je een punt. Maar dan koopt niemand ze, want voor een gewone single shot zijn ze veel te duur! Ik ben ervan overtuigd dat mensen die deze Thunder Smokes, en andere daylight-artikelen, kopen ook echt precies weten wat ze kopen en dat het voor overdag bedoeld is.

                        Of begrijp ik je verkeerd?
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          O het was absoluut niet mijn bedoeling u 'persoonlijk aan te vallen'.

                          Het was meer bedoeld in algemene zin. / Beetje slecht verwoord.
                          Maar u heeft natuurlijk gelijk dat dit ook bij oudjaar gekocht kan worden voor feesten en partijen. In die richting zat ik even niet te denken. Meestal gebeurd dit toch ook door gecertificeerde stook bedrijven? -Maar uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.
                          Het is sowieso belachelijk die 18:00 regel omdat je dus ook liefhebbers van dag vuurwerk de lol afpakt en ook voor de winkeliers die hier dus amper nog handel in kunnen hebben.

                          Beetje een lastig punt. Want iedereen moet natuurlijk zelf weten wanneer hij of zij het vuurwerk stookt en daar in de leverancier absoluut niet aansprakelijk voor.

                          Het komt mij een beetje over als het coffeeshop beleid. Iedereen mag het wel kopen maar eigenlijk niet gebruiken. Puur op de 18:00 wet..

                          Daarmee sta ik natuurlijk volledig achter de winkeliers en niet achter ons kabinetje met groenlinks ***.
                          Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
                            Waarom worden er nog daglicht artikelen verkocht eigenlijk? Is ook misleiding dan toch? (een beetje?)

                            Ja er zijn ook al enkele winkels gestopt met het verkopen van deze singleshots. Vind dit toch wel jammer... Blijven toch wel top dingen die zeker met stil weer erg tot hun recht komen.
                            Dus omdat het kabinet besluit de afsteektijden aan te passen moet de importeur, die net 2.000 dozen voor een vermogen heeft aangeschaft, ze maar in de kliko te flikkeren?

                            Comment


                              dát is het dus.. Net als die babypijltjes en romeinse kaarsen die worden ook eerst op-verkocht en dan is dat klaar. Dan zou je dat bij dit soort artikelen toch ook moeten doen. En ook door de vingers zien zolang deze dit jaar (en of volgend jaar) nog overdag worden afgestoken.
                              Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                              Comment


                                Ik heb inmiddels een pakje of 8 van deze afgestoken verspreid over drie jaar (De Cafferata versie weliswaar, maar is naast het label 100% identiek aan de Royal versie). Het zijn erg leuke dingen, alleen verschrikkelijk onbetrouwbaar. Van de achttien die ik er vorig jaar had, knalden er drie niet en een stuk of vier te laat (lees: op de grond of er vlak boven.) Mijn ervaring was de jaren ervoor hetzelfde. Na ze drie keer gehad te hebben, realiseerde ik me vorig jaar dat ik geen pech had gehad, maar dat ze gewoon onbetrouwbaar zijn

                                Comment

                                Working...
                                X