Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Thunder Smoke

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit product volledig gemist doordat er hier in de omgeving weinig tot geen royal wordt verkocht. Ik vind dit een geweldig artikel als ik het zo zie, maar erg jammer dat er veel afwijkende tussen zitten die gevaarlijke situaties opleveren. Hoorde al verhalen van een winkel hier in de buurt dat hun volgend jaar met Royal gaan beginnen dus verwacht deze aan het einde van het jaar ook te kunnen bemachtigen mits ze inderdaad verbeterd zijn. Mooie ontwikkeling hoe er steeds meer daylight producten op de markt komen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
      Dit product volledig gemist doordat er hier in de omgeving weinig tot geen royal wordt verkocht. Ik vind dit een geweldig artikel als ik het zo zie, maar erg jammer dat er veel afwijkende tussen zitten die gevaarlijke situaties opleveren. Hoorde al verhalen van een winkel hier in de buurt dat hun volgend jaar met Royal gaan beginnen dus verwacht deze aan het einde van het jaar ook te kunnen bemachtigen mits ze inderdaad verbeterd zijn. Mooie ontwikkeling hoe er steeds meer daylight producten op de markt komen.
      Cafferata had dezelfde. Dus als je daar nou wel een dealer van in de buurt hebt.

      Comment




        Het rookspoor verwaaide een beetje door de harde wind. Maar wat er aan rook was, was prima.
        Jammer dat enkele bombettes terugvielen. Heb ze daarna ook niet meer afgestoken.
        Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

        Comment


          als eerste prachtig product mooie rookstaart alleen als ze het doen!!ik heb 3 shock (van de 10)de de rokkstaart wel gaven maar de knal kwam niet

          pech?!?!of niet betrouwbaar product?!?!

          Comment


            Ik heb geen enkele problemen gehad met deze super singleshots. knalden volgens mij allemaal, kan me niet echt fouten herinneren. Waren echt toppers!
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20121229_204307.jpg
Vertoningen:1
Grootte:197,5 KB
ID:	1544702
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20121229_204315.jpg
Vertoningen:1
Grootte:102,4 KB
ID:	1544703
            Hier zie je ook dat het etiket van cafferata is, vond ik wel grappig om te zien.
            Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

            Comment


              Super spul bij mij gingen ze allemaal zoals het hoorde,ik had 6 pakjes.
              [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

              Comment


                Ik had er eentje die kwam weer op de grond terecht en deed niks.

                Wel leuk spul maar van de 8 pakjes heb ik er nog 5 over :S

                Comment


                  Straat filmpje van mijn kant met alle kleuren:

                  Comment


                    Het zijn hele gave single shots zo met die rook, maar ondanks dat ik er niet heel veel heb gezien, zag ik wel veel laag knallen en op de grond... Ook dus eentje 1-2 meter voor de voeten van iemand 30 meter verderop. Die wist niet wat hem gebeurde, dacht dat iemand wat naar hem gooide, maar we hebben het uitgelegd, de rooktail had ie gezien en vond ie mooi, maar de knal is wel link zo, gelukkig ging het net goed.

                    Heb mijn eigen pakje niet eens afgestoken, lekker in het water gedonderd, wat mij betreft troep met deze kwaliteit qua veiligheid. Hopen dat ze hem verbeteren en dit aantonen of lekker van de markt (laten) halen.

                    Comment


                      Erg leuke singleshots! Komen er dit jaar zeker weer bij
                      Mijn filmpje:



                      Jwtjuh
                      [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                      Comment


                        Ondanks dat het goede singleshots zijn ,
                        Zijn ze wel gevaarlijk ik had beneden bij de flat mijn tas neergezet.
                        Gelukkig zonder vuurwerk erin.
                        Een kleine 10 meter verderop de singleshot ontstoken
                        De singleshot gaat af vervolgens vliegt de bombette naar beneden om in mijn tas te belanden en mijn halve tas stond in de fik ..
                        Klein puntje van kritiek dus .
                        Voor die 5 eurotjes per pakje verwacht ik wel veiligheid...
                        Even a broken clock is right twice a day.

                        Comment


                          Ja, wat valt hiet verder nog over te zeggen.
                          Vond de rook tail echt heel mooi en heel dik.
                          Had echt niet verwacht dat het zon dikke tail zou zijn.
                          Hier helaas ook een paar gehad die op de grond knalde.
                          Als dit niet was geweest, was dit voor mij het beste product van afgelopen jaar geweest.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Ook een paar gehad die op de grond knalden, maar desondanks was dit mijn product van het jaar!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
                              Ondanks dat het goede singleshots zijn ,
                              Zijn ze wel gevaarlijk ik had beneden bij de flat mijn tas neergezet.
                              Gelukkig zonder vuurwerk erin.
                              Een kleine 10 meter verderop de singleshot ontstoken
                              De singleshot gaat af vervolgens vliegt de bombette naar beneden om in mijn tas te belanden en mijn halve tas stond in de fik ..
                              Klein puntje van kritiek dus .
                              Voor die 5 eurotjes per pakje verwacht ik wel veiligheid...
                              KLEIN puntje van kritiek? Ik moet eerlijk zijn; ik heb liever een veilig flut product overdag, dan een onveilige onbetrouwbare topper.

                              Voor komend jaar maar een 60 shots blokje hiervan maken om er een beetje doorheen te komen. Heb nog 11 pakjes.
                              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                              Comment


                                Bij mij deden ze het eigenlijk allemaal goed, heel apart dus. Het enige wat ik heb gehad is dat er twee of drie niet knalde.

                                Comment

                                Working...
                                X