Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freezing Steel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Niet helemaal mee eens eigenlijk.Vond de Magicians toch compacter kwa effect,dan de freezing steel.
    Dat klopt inderdaad, maar de prijs ligt dan ook een stuk lager. Boeketten van Freezing steel zijn gevulder en misschien iets groter. De kleuren zijn wel identiek en van beide cakes prachtig.

    Comment


      #62
      Tja, ik weet dat ik aan aankoop van al die cakes me geen buil van, maar een keuze moet toch gemaakt. Zentax heeft de mooiere tails maar Freezing STeel lijkt qua kleur wat langer door te gaan en ook wat gevulder qua boeket dan Zentax? Of zie ik dat verkeerd? Zentax lijkt me de boeketten wat meer uit elkaar te knallen; groter maar 'leger'?

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Tja, ik weet dat ik aan aankoop van al die cakes me geen buil van, maar een keuze moet toch gemaakt. Zentax heeft de mooiere tails maar Freezing STeel lijkt qua kleur wat langer door te gaan en ook wat gevulder qua boeket dan Zentax? Of zie ik dat verkeerd? Zentax lijkt me de boeketten wat meer uit elkaar te knallen; groter maar 'leger'?
        Ik denk dat de spreiding van de zentax wel groter is inderdaad,maar dat betekend dus ook dat de boeketten wat minder vol lijken.De freezing steel blijft wat compacter en dat zie je dan ook in het boeket terug goed gevuld.
        Kwa tails is de zentax veel mooier,maar dat lijkt me ook logisch aangezien die tails rond de 14 gram bevatten en de freezing steel het moet doen met gewoon een simpele cracklingtail.
        Laatst aangepast door kwintos; 16 October 2012, 18:20.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #64

          Comment


            #65
            Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

            Comment


              #66
              De 2012 versie van deze cake is on-ge-kend goed! In de finale van Kuiper Koekanke zie je hem steeds terug komen, wat een prachtige grote, goed gevulde, ronde boeketetn! En geweldige kleuren. Komt er weer een paar keer in dit jaar.

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                De 2012 versie van deze cake is on-ge-kend goed! In de finale van Kuiper Koekanke zie je hem steeds terug komen, wat een prachtige grote, goed gevulde, ronde boeketetn! En geweldige kleuren. Komt er weer een paar keer in dit jaar.
                Helemaal mee eens geweldige cake dit.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #68
                  Geschoten op de demo van Harings Vuurwerk

                  If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

                  Comment


                    #69
                    Freezing Steel:
                    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                    Comment


                      #70
                      Vond hem erg goed, mooie kleuren. Zijn prijs zeker wel waard.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #71
                        Deze moet je vooral kopen als je van mooie kleuren houdt in combinatie met een goede boeketgrootte. De crackling finale had alleen wel last van de wind (denk ik), want de crackling kwam erg laag.

                        Voor deze prijs zeker een topper!

                        Comment


                          #72
                          Afgestoken dit jaar zeer mooie heldere kleuren echt bijzonder, boeket kleiner dan Buurt Ass XXL.
                          Zeker geen tegenvaller als het gaat om kleur!!misschien is z'n kleine broer/zus wat beter qua prijs.

                          Comment


                            #73
                            Vraag aan hen die beiden gezien hebben; hoe verhouden boeketgrootte en burst van Freezing Steel en Sun And Planets zich tot elkaar?

                            Comment


                              #74
                              https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

                              Comment


                                #75

                                Comment

                                Working...
                                X