Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freezing Steel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik vond deze van royal toch ook wel erg leuk.....mooie heldere kleuren, best grote effecten voor in de straat en een lekkere burst. Of ik hem zelf zou kopen (was nu een gratis artikel), dat denk ik niet.....

    Comment


      #47
      Heb deze per 4 geschoten, was echt zeer vet. Mooie tails met peony's, volgend jaar zeker weer erbij!

      Comment


        #48
        Deze verderop in de straat gezien. wat 'n mooie tails en de hoogte ook.
        zeker eentje aanschaffen. ook benieuwd naar de dummy.

        Comment


          #49
          Een erg mooie cake. Ik schoot hem in een projectje per twee, waarvan eentje achterstevoren. Prachtige kleuren en grote boeketten met een leuke tail. Top peony cake

          Comment


            #50
            Als jij het zegt Johan,dan klopt het meestal. Ik hou hem als optie,voor dit jaar,
            Light some fireworks, and see who answers.

            Comment


              #51
              Ik heb hem gewoon los geschoten...topper hoor!
              Prachtige mooie lange tails!

              Comment


                #52
                Mooie cake, zit er zeker weer bij dit jaar.
                Laatst aangepast door Viva la Bang; 16 October 2012, 10:49. Reden: Film deed t niet meer. Verwijderd.

                Comment


                  #53
                  Filmpje van de Freezing steel:

                  (Het beste in HD te bekijken)


                  Adviesprijs 2012: €31,95

                  Comment


                    #54
                    Deze cake ook al besteld! Na hem gezien te hebben op de demo,ben ik zeer tevreden. Mooie kleurtjes,ondersteund met een crackling tail,finale niet storend. Wil hem gaan schieten met z,n broertje,Magicians,
                    Light some fireworks, and see who answers.

                    Comment


                      #55

                      Comment


                        #56
                        Hoe verhoudt deze zich tot Zentax van Rubro? En ik doel even enkel op gevuldheid en grootte van de boeketten. Ik heb het idee dat deze van Freezing Steel wat gevulder zijn, maar kleiner?

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Hoe verhoudt deze zich tot Zentax van Rubro? En ik doel even enkel op gevuldheid en grootte van de boeketten. Ik heb het idee dat deze van Freezing Steel wat gevulder zijn, maar kleiner?
                          Ik heb de zentax niet live gezien,maar deze was erg mooi op de demo van royal.
                          Mooie kleuren en een cracklingtail die lekker hoog komt.De grote van de boeketten is gewoon in orde
                          bij deze cake.Echt een toppertje vind ik het en al helemaal als je naar de prijs/kwaliteit kijkt.

                          video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden


                          Filmpje is van: Freakpyromaniacs
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                            Hoe verhoudt deze zich tot Zentax van Rubro? En ik doel even enkel op gevuldheid en grootte van de boeketten. Ik heb het idee dat deze van Freezing Steel wat gevulder zijn, maar kleiner?
                            Je valt je geen buil bij de aankoop van deze cake. Overweeg anders ook eens de Magicians. Vrijwel identiek, maar een andere tail.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                              Je valt je geen buil bij de aankoop van deze cake. Overweeg anders ook eens de Magicians. Vrijwel identiek, maar een andere tail.
                              Niet helemaal mee eens eigenlijk.Vond de Magicians toch compacter kwa effect,dan de freezing steel.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                #60
                                Hele mooie op dat laatste filmpje. Heldere kleuren en peonies mooi rond. Deze gaat op de lijst.

                                Comment

                                Working...
                                X