Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Passion Flower

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Een erg mooie cake en zeker te vergelijken met de Pander van Dynasty. Ik had vorig jaar ook een aantal potten van Royal. Het viel me wel op dat de potten van Royal kleinere uitwerkingen hadden dan Dynasty. Misschien gaat ze bij Royal hoger waardoor het effect kleiner lijkt. De kleuren van royal vind ik wel mooier dan Dynasty over het algemeen.

    Comment


      #17
      ben benieuwd of deze cakes nog net zo goed presteren als ze uit de productielijn komen, ik vind de samples wel heel prof overkomen.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclock Bekijk bericht
        ben benieuwd of deze cakes nog net zo goed presteren als ze uit de productielijn komen, ik vind de samples wel heel prof overkomen.
        Ja idd , dit heb ik ook met veel cakes en hun filmpjes.
        Vaak valt het uiteindelijk vies tegen.
        Maar zoals die nu is een prima blokje natuurlijk !

        Comment


          #19
          Ik moet zeggen dat ik bij Royal het nog wel een beetje mee vind vallen.
          Ik geloof ook wel dat de filmpjes uit China mooier zijn, maar voor Nederlandse begrippen heeft Royal echt goed vuurwerk en mooie effecten.
          Maargoed, altijd de demo's afwachten natuurlijk.

          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #20
            Heren, liefhebbers, volgers

            Dit zijn de films inderdaad vanuit China, vanuit de test die is gedaan voor het CE.

            Wij zouden niet meer weten hoe we het u, jullie nog eerlijker voor moeten spiegelen.

            Binnenkort te zien tijdens onze tournee door heel Nederland.

            Vriendelijke groet,

            Team Royal Fireworks

            Vuurwerk presented by Royal Fireworks
            Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door RF JEROEN Bekijk bericht
              Heren, liefhebbers, volgers

              Dit zijn de films inderdaad vanuit China, vanuit de test die is gedaan voor het CE.

              Wij zouden niet meer weten hoe we het u, jullie nog eerlijker voor moeten spiegelen.

              Binnenkort te zien tijdens onze tournee door heel Nederland.

              Vriendelijke groet,

              Team Royal Fireworks

              Vuurwerk presented by Royal Fireworks
              Ik denk eerlijk gezegd dat het probleem ook niet bij jullie(de importeur) ligt, maar bij de fabrieken in China. Volgens mij doen ze in de werkelijke productie gewoon veel minder kruit(of bij een demo gewoon meer). Het probleem is, dat een importeur hier gewoon niks aan kan doen en ik denk dat dit ook altijd zo zal blijven.

              Ik zelf ga ook pas beslissen of ik een product neem als de demo's van winkeliers zijn geweest. Filmpjes uit China zijn overigens wel interessant, omdat je een beetje weet wat voor product het gaat worden en naar welke producten je sowieso niet hoeft te kijken.
              Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

              Comment


                #22
                Besteld!

                Filmpje zal zeker komen jongens!
                DarkSoul is soms een inspiratierover!

                Comment


                  #23
                  Ziet er goed uit! En een mooie prijs.
                  Een net product zo.

                  Comment


                    #24
                    Speciaal voor Lesl

                    Wel even op 720p of 1080p kijken voor beter beeld!
                    Passion Flower van Royal Fireworks, geschoten op de demo van Slooijer vuurwerk Hellendoorn.

                    Comment


                      #25
                      De burst klinkt zeer goed. Effecten zijn moeilijk te zien. Ook jammer dat de wave kings zo snel verdwijnen door de wind.

                      @ Pyroguy: Zeker beter iets dan niets! Je bent er ook snel bij met posten. Goud blijft inderdaad lastig vast te leggen. Zal binnenkort zelf ook maar eens een demo van Royal bezoeken om de nieuwe producten live te aanschouwen.
                      ..

                      Comment


                        #26
                        Tja Genius, goud blijft lastig te filmen, zeker voor mijn camera die niet zo geweldig is (maar beter dan niks, toch?). Het is een erg sierlijke effect, een soort goudstof lijkt het wel.

                        Door de wind komt deze cake totaal niet tot zijn recht. Er zitten leuke kleuren in en de 'wave kings' zijn in principe ook mooi. Dat hij niet zo goed is als op de China film moge duidelijk zijn, maar dit zou je ook niet moeten verwachten denk ik. Voor €35 gewoon een goede cake

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                          Tja Genius, goud blijft lastig te filmen, zeker voor mijn camera die niet zo geweldig is (maar beter dan niks, toch?). Het is een erg sierlijke effect, een soort goudstof lijkt het wel.

                          Door de wind komt deze cake totaal niet tot zijn recht. Er zitten leuke kleuren in en de 'wave kings' zijn in principe ook mooi. Dat hij niet zo goed is als op de China film moge duidelijk zijn, maar dit zou je ook niet moeten verwachten denk ik. Voor €35 gewoon een goede cake
                          het filmen gaat vaak een stuk beter dan het afspelen omdat een pc/laptop die al minder kleuren heeft lang niet zulk mooi beeld geeft.
                          met een 64 bits pc/ laptop zie je het al een stuk beter maa hij is top ;)

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                            Tja Genius, goud blijft lastig te filmen, zeker voor mijn camera die niet zo geweldig is (maar beter dan niks, toch?). Het is een erg sierlijke effect, een soort goudstof lijkt het wel.

                            Door de wind komt deze cake totaal niet tot zijn recht. Er zitten leuke kleuren in en de 'wave kings' zijn in principe ook mooi. Dat hij niet zo goed is als op de China film moge duidelijk zijn, maar dit zou je ook niet moeten verwachten denk ik. Voor €35 gewoon een goede cake
                            Bedankt voor je filmpje en mening.Komt deze in de buurt van de Dynasty Panter? Of is deze toch wel een stukje beter? (Heb je ook een filmpje van de screaming salute? En wat is daar je mening over?)

                            Comment


                              #29
                              ziet er goed uit maar wat denken jullie van de Cape Town. voor 13.50 16 shots cake geweldige prijs kwaliteit verhouding

                              Comment


                                #30
                                1e 2 filmpjes gezien.

                                Heb nu al spijt, dat ik de freezing steel en de passion flower heb besteld.

                                Lijkt totaal niet op de productie filmpjes, zucht.


                                Pyroguy, enorm bedankt voor de moeite man, ik waardeer het echt!

                                Comment

                                Working...
                                X