Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vast Fortune

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Prachtige cake is dit, heel apart effect doordat ie alle schoten er in een keer uit gooit. Deze viel mij zeker op gisteravond, en staat dan ook al op mijn lijstje

    Comment


      #17
      Topper,bam volle lucht,snel maar super vet.
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #18
        Filmpje

        Comment


          #19
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #20
            Deze staat ook op mijn wens lijstje. In een keer een volle hemel.

            Trouwens op de uitgereikte beoordelings formulieren tijdens de demo staat bij deze cake en bijbehorend artikelnummer als naam Fast Fortune...met een F...

            Comment


              #21
              bij ons met een V zoals op de cakes ook staat...

              Comment


                #22
                Ach laten we hem dan maar gewoon de "Vast/Fast Fortune" gaan noemen

                Met een V of F, maakt denk ik voor deze cake niet uit ook. Klopt in beide schrijf stijlen wel met de uitwerking, dus een leuke bijkomstigheid. Al moet ik toegeven dat je gelijk hebt als je naar het label van de cake kijkt

                Comment


                  #23
                  als je een beetje je fantasie los laat staat de naam ook meer in een lijn met de namen van de andere 2. Good wishes slaat op beste wensen (gelukkig nieuwjaar) shaking times slaat op het handen schudden (doen we veel met nieuwjaar) en vast fortune, enorm fortuin/geluk (mensen staan stil bij het afgelopen jaar en luiden "gelukkig" samen met familie, vrienden en kennissen het nieuwe jaar) maar goed. al met al een topper en ga deze zeker in fanshape neer zetten, zal een leuk geweld geven in de straat
                  ..

                  Comment


                    #24
                    Ik vind het een topper.
                    Koop veel liever dit stukje geweld .
                    Dan dat ik een 10tje uitgeef aan een andere singleshot met 1 shot.
                    En het leent zich perfect voor showtjes
                    Even a broken clock is right twice a day.

                    Comment


                      #25
                      Moet de Vast Fortune zijn, uitleg van hiervoor klopte als een bus.
                      Vond het een geweldig mooi product. Erg gaaf, zo in 1 keer alles de lucht in.

                      Vind het ook een erg goede prijs, menig single shot zijn al snel boven de 10 euro.

                      voor 9,50 een topper voor in showtjes.

                      Groetjes Dim

                      Comment


                        #26
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #27
                          Ziet er netjes uit.
                          Eindelijk een betaalbare cake die in één keer leeg schiet.
                          Het deed mij een beetje denken aan de zensation van crown (ja ik weet het, die schiet w-shape, maar het idee van het in één keer leegschieten is hetzelfde), maar dan voor een betaalbare prijs.
                          Nu is het wachten op een variant met knallen ala silver salute

                          Btw: thnx voor alle filmpjes Darksoul, www.vuurwerkbieb.nl, Dmenrapstar en Sunseeker!
                          Laatst aangepast door pigi.; 28 September 2010, 19:31.
                          Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                          Comment


                            #28
                            Ziet er netjes uit leuk als finale achter een silver salute
                            [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                            Comment


                              #29
                              Ik heb er 1 besteld, en daar heb ik echter wel een beetje spijt van!!

                              want ik wil er namelijk wel 10 van hebben !!!
                              [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                              Comment


                                #30
                                Goedemorgen

                                Er zijn 3 verschillende versies

                                RFC 1463, 1464 en 1465

                                www.royalfireworks.nl
                                Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

                                Comment

                                Working...
                                X