Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

China By Night

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door SanderB10 Bekijk bericht
    Vorig jaar had ik een karton big 19, waar ik zeer tevreden over was. ik twijfel nu tussen weer een karton big 19 of 3 x 4 china by night bij megavuurwerkfreaks.nl. Zijn deze cakes te vergelijken of zit er wel degelijk een verschil in burst en effect grootte?
    Ja je hebt toch wel te maken met een ander kaliber, de effectenvan de Big 19 zijn groter en de burst is zwaarder. China by Night heeft misschien wat sierlijkere effecten (mijn mening) en ook gewoon een lekkere, felle burst.

    Comment


      Bedankt voor je reactie. Dat idee had ik zelf inderdaad ook al gekregen op basis van de filmpjes. daarbij heb ik met een karton BIG 19 ook meer variatie. Ik denk dat ik dan toch voor de Big 19 ga.

      Comment


        Toch jammer dat de CBN eruit ligt ook regelmatig gehad en erg van genoten...

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
          Ja je hebt toch wel te maken met een ander kaliber, de effectenvan de Big 19 zijn groter en de burst is zwaarder. China by Night heeft misschien wat sierlijkere effecten (mijn mening) en ook gewoon een lekkere, felle burst.
          En de prijs van 3 keer 4 CNB is waarschijnlijk een stuk goedkoper.

          Gerrit

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
            En de prijs van 3 keer 4 CNB is waarschijnlijk een stuk goedkoper.

            Gerrit
            Dat klopt inderdaad. Echter heb je dan wel minder afwisseling.. Ik denk er nog even over na

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door SanderB10 Bekijk bericht
              Dat klopt inderdaad. Echter heb je dan wel minder afwisseling.. Ik denk er nog even over na
              Ik heb verleden jaar bij Gerrit twee volle kartonnen gekocht, enkele los geschoten en na 00.00 de 4 verschillende per 4 cakes tegelijk geschoten, dik genieten!

              Comment


                Ik twijfel elk jaar om de Big 19 te nemen, je hebt dan wel 12 dikke cakes. Maar door de prijzen en het assortiment bij megavuurwerk heb ik ervoor gekozen om daar te bestellen en om de China By Night te nemen. Het is misschien een kaliber kleiner, maar het zijn alsnog goede cakes vind ik en je kan ze daar voor een dumpprijs kopen. Het lijken mij heerlijke potjes om in de vooravond te doen of om per meerdere tegelijk te schieten!

                Comment


                  Hoe je ook stookt. In de vooravond of om 0.00 uur... per stuk of per 4. CBN is méér dan waar voor je geld, zeker zoals ze in Leeuwarden bij Megavuurwerk zijn geprijsd.

                  Comment


                    Zou voor de CBN gaan, net even wat andere effecten i.p.v eentonige effecten van de big19. Tja en de prijs hè..je kan ze nu ( en vorig ,jaar trouwens ook al)wel erg goedkoop krijgen.

                    Comment


                      Hier nog een oud filmpje van mij.

                      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Aftershock Bekijk bericht
                        Hoe je ook stookt. In de vooravond of om 0.00 uur... per stuk of per 4. CBN is méér dan waar voor je geld, zeker zoals ze in Leeuwarden bij Megavuurwerk zijn geprijsd.
                        Helemaal mee eens, samen met de big19 waren dit de beste cakes met oud en nieuw!

                        Comment


                          Gelukkig nog wat kunnen krijgen zij echt mooie potten

                          Comment


                            Hallo MK

                            Wat kunnen krijgen.
                            Je maakt je hele dorp er blij mee

                            Gerrit

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                              Hallo MK

                              Wat kunnen krijgen.
                              Je maakt je hele dorp er blij mee

                              Gerrit
                              Ja dat is ook weer zo bel je binnenkort even kom ik even een bakkie doen

                              Comment


                                Kan iemand bevestigen of dit resterende cakes van de CBN in een ander jasje zijn? Het gewicht per cake is exact hetzelfde.

                                https://youtu.be/Fbt5ZFJvNfE

                                4 tientjes bij de Intratuin.
                                Well, that depends...

                                Comment

                                Working...
                                X