Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk voor alle consumenten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    interessante speler op de markt. in de gaten houden deze ;)

    Comment


      #17
      dat zekers belooft veel goeds

      Comment


        #18
        Nu alle filmpjes en prijzen bekend zijn moet ik zeggen dat ik zéér geinteresseerd ben in hun producten
        Voor de prijsverlagingen was ik dat al, maar na de prijsverlagingen zijn er nog meer producten die binnen mijn marge vallen.
        Ook komt het heel loyaal over dat ze de dalende kosten doorberekenen naar de klanten, hoewel ik ook snap dat ze natuurlijk eerst de markt moeten bestormen door de prijzen aantrekkelijk te maken.
        Hopelijk zijn ze ook zo loyaal als ze in de toekomst een groter marktaandeel bezitten

        Qua uitstraling vind ik het allemaal heel professioneel overkomen.
        De productfilmpjes zijn van goede kwaliteit, de cakes per stuk geschoten en er word niet gelogen over de kruitinhoud. 450 gram is b.v. geen 500 gram.
        Ze hebben meteen een redelijk gevarieerd aanbod met een aantal heel mooi uitgewerkte effecten.
        Verder prima dat er nu ook een aantal kleine budgetcakes bij zijn gekomen met op het oog prima effecten, een leuke toevoeging.
        En dat er een salutefinale in een aantal cakes zit verwerkt vind ik ook prachtig.
        Natuurlijk zijn er een paar cakes die ik iets te duur vind, maar over het algemeen zijn de prijzen heel schappelijk in mijn ogen.

        Het enige wat nog roet in het eten kan gooien zijn de demo's. Als blijkt dat de producten daar tegenvallen en afwijken van de filmpjes uit China dan veranderd de boel natuurlijk weer, maar voor nu zal ik alles in het werk stellen om het grootste deel van mijn collectie uit Bonfireworks, Royal & Wolff te laten bestaan.
        Na mijn mening hebben deze importeurs de beste cakes voor de beste prijzen en mijn lijst bestaat dan ook voor het grootste deel uit hun producten.

        Al met al heb ik een prima eerste indruk van Royal Fireworks

        Comment


          #19
          Nou je hoeft niet te twijfelen hoor.
          Ik kom net terug van de Royal vuurwerk workshop en ik op twee na alle consumenten cakes gezien.
          En ik moet zeggen, dat ik het top spul vind.
          Mooie volle effecten, knal potje (weet ff de naam niet) knalt lekker.

          Me mond viel open en dat zeg ik niet omdat Royal vw dat aan me gevraagd heeft.
          Maar dat zeg ik puur uit me zelf.
          Echt mooi vuurwerk, wat kwalitatief echt boven de massa uitsteekt.

          Moet gewloof ik een lijstje aanpassen...
          Krijg een beetje chronische jeuk van lijstjes aanpassen...
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            #20
            Hier even een paar algemen opmerkingen van mij ten aanzien van het merk Royal.

            Kort samengevat: een erg goed merk op het gebied van siercakes.
            + Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
            + Betrouwbaar en uniform vuurwerk (elke pot is gelijk, praktisch geen schoten met sterren tot op de grond etc.)
            + Veel goede bursts. Echt daverende knallen soms!
            + Prachtige waaiers in een betaalbare prijsklasse.
            + Bijzonder heldere en felle kleuren. ook mooie kleurcombinaties.

            - Salute schoten zijn vaak niet harder dan de knal van de normale siereffecten.
            - Er wordt vrijwel niet gewerkt met fluit effecten in de cakes. Jammer, vind ik.
            - Ook mines zouden meer gebruikt mogen worden.
            - Sommige cakes knallen zó hard, dat het effect uit elkaar geknald wordt (zie Silver Willow).
            - Een paar waaier cakes gaan mijns inziens té snel. Ze zouden best 20% langzamer mogen gaan.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #21
              uhm hoe zou ik deze lijn in zijn geheel omschrijven?
              beetje wolf kwa groote van efecten.
              wel een geheel eigen helderhijd aan kleur die ik als zeer fel en goed kan omschrijven!
              de burst is alla pro-line soms zelfs als de b&w salute.
              maar ik vind dit tog een mooie colectie!
              damn ga er zeker wat van halen!

              Comment


                #22
                Ik ben benieuwd naar dit merk, even voor wat filmpjes kijken.

                Comment

                Working...
                X