Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Royal 2019 !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Royal 2019 !

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Tja we kunnen wel vragen stellen aan Jozef, maar worden ze ook beantwoord ?

    Maar toch maar een vraag :

    Komen jullie terug op de markt als importeur ?

    Hebben jullie nog oude voorraad ?

    Vuurwerk met een Kroon en dergelijke zou ik graag terug willen zien
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Bestaat Royal Fireworks nog? En dan de afdeling consumentenvuurwerk. Volgens mij waren alle restpartijen opgekocht door een aantal grote winkels verdeeld over Nederland en zijn zij gestopt met het produceren van hun bestaande producten.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Big Ben Bekijk bericht
        Bestaat Royal Fireworks nog? En dan de afdeling consumentenvuurwerk. Volgens mij waren alle restpartijen opgekocht door een aantal grote winkels verdeeld over Nederland en zijn zij gestopt met het produceren van hun bestaande producten.
        Nee die worden niet beantwoordt. Het was meer een vraag met weemoed, omdat we deze producten niet meer terug zullen zien. Op enkele rest cakes na. Zo heb ik nog de Sky Palms en de Sky Crowns staan en knuffel ik ze af en toe
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Nee die worden niet beantwoordt. Het was meer een vraag met weemoed, omdat we deze producten niet meer terug zullen zien. Op enkele rest cakes na. Zo heb ik nog de Sky Palms en de Sky Crowns staan en knuffel ik ze af en toe
          Zullen wel lekker vochtig zijn die cakes....
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
            Zullen wel lekker vochtig zijn die cakes....
            hahaha ik houd het wel droog
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #7
              megavuurwerk
              heeft nog wat royal fireworks staan

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door M-y-r-o-N Bekijk bericht
                megavuurwerk
                heeft nog wat royal fireworks staan
                I know, maar geen interessante producten voor mij helaas. Staan er trouwens nu al voor het derde jaar op rij. Het lijkt wel of niemand ze wil
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Even een andere vraag. Ik heb nooit helemaal meegekregen waarom ze zijn gestopt. Iets met faillissement ofzo? Echt jammer want ze hadden mooie producten. Toen ik de Golden Power voor het eerst zag in de straat, zei ik nog tegen mijn vriendin: die is geheid illegaal. Later kwamen de producten als de skypalms en wonderful world..

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    I know, maar geen interessante producten voor mij helaas. Staan er trouwens nu al voor het derde jaar op rij. Het lijkt wel of niemand ze wil
                    Ik denk dat je onderschat hoe groot de restpartij was die Mega Vuurwerk kocht

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
                      Ik denk dat je onderschat hoe groot de restpartij was die Mega Vuurwerk kocht
                      Ik heb wel een idee en daar naast heeft Gerrit ook nog Royal producten van een winkelier gekocht. Dus bij elkaar zal het best veel zijn ja.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #12
                        Maar met betrekking tot de openingpost.. Is er daadwerkelijk een plan om richting Royal Fireworks te gaan voor een gesprek of is dit meer op voorhand? Ik geloof namelijk niet dat er nog leven zit in deze onderneming.

                        Comment

                        Working...
                        X